• fabbemam

    Nu är vi hemma med vår guldklimp!

    Äntligen är vi hemma, hela familjen, all vår väntan är slut och vi har fått världens finaste son!
    Vi fick Guldklimpen i Nanjing i Kina den 21/2. Allt har gått över förväntan bra. Han tog oss till sig direkt och älskar att sitta i våra knän eller på vår arm, han har nog mycket närhetsbehov att ta igen. Detta passar oss utmärkt efter som vi inget hellre vill än att krama honom!

    LYCKLIGA hälsningar från
    Fabbemam

  • Svar på tråden Nu är vi hemma med vår guldklimp!
  • fabbemam
    chatnoir skrev 2011-03-16 18:07:55 följande:

    Har ni också varit i Nanjing?! Det är så ovanligt med folk som har barn från Jiangsu. Vilket barnhem är er son från? Vår är från Yancheng SWI.

    STORT GRATTIS!!


    Hej!
    Jag säger det samma va kul med någon mer som varit i Nanjing, synd att vi inte hittade varandra innan vår resa! Tyvärr är de inte från samma barnhem, det hade ju varit ännu roligare. Vår son är från Nantong SWI. Hade ni Jin som guide?
    Fabbemam
  • ComEnt

    Grattis till er Guldklimp!! Baby

    Välkomna hem!!

    SoligSolig


    CompleteEntire CompleteEntire CompleteEntire CompleteEntire
  • Manchester

    Grattis! Härligt när det går så bra och anknytningen kan börja komma igång med detsamma.

  • Namaste72

    Välkomna hem!


    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 7 av 52-78}
  • Mammaspärla
    fabbemam skrev 2011-03-16 19:51:29 följande:
    Hej!
    Jag säger det samma va kul med någon mer som varit i Nanjing, synd att vi inte hittade varandra innan vår resa! Tyvärr är de inte från samma barnhem, det hade ju varit ännu roligare. Vår son är från Nantong SWI. Hade ni Jin som guide?
    Fabbemam
    Grattis grattis !
    Mailade innan dig innan jag tittade in på forumet. Skönt att allt gick bra.
    Vi har haft samma guide, har för mig att vår hette så.

    Hur gick det med muren o linbanan ??

    Kram kram och lycka till med er lilla familjemedlem
    // Tinna
  • Zabka

    Grattis! Välkomna hem!


    So far, no morning sickness...but the paper cuts are terrible!
  • saax

    VÄLKOMNA HEM!!!

    Skönt att höra att allt gått bra!!

    Kram
    Sara, med en son som också är från Jiangsuprovinsen, men från staden Changzhou

  • fabbemam
    Mammaspärla skrev 2011-03-17 11:08:48 följande:
    Grattis grattis !
    Mailade innan dig innan jag tittade in på forumet. Skönt att allt gick bra.
    Vi har haft samma guide, har för mig att vår hette så.

    Hur gick det med muren o linbanan ??

    Kram kram och lycka till med er lilla familjemedlem
    // Tinna
    Jag tvingade mig själv in i linbaban, blundade o grinade hela vägen av rädsla. Gick sen på muren, minns nästan inget så det är tur att vi har bilder. Det var fruktansvärt att åka linbana men nu är det gjort. JAG HAR GÅTT PÅ KINESISKAMUREN! WOW! JAg kan tillägga att vid lunchen nästan två timmar efteråt skakade jag fortfarande så jag knappt kunde äta...
  • fabbemam

    TACK för alla gratulationer, välkomsthälsningar och lyckönskningar. Det värmer i mitt redan lyckovarmavarma hjärta! Jag hoppas att alla ni som fortfarande väntar SNART får uppleva denna aldeles underbara känsla!
    Fabbemam

  • Mammaspärla
    fabbemam skrev 2011-03-17 21:47:58 följande:
    Jag tvingade mig själv in i linbaban, blundade o grinade hela vägen av rädsla. Gick sen på muren, minns nästan inget så det är tur att vi har bilder. Det var fruktansvärt att åka linbana men nu är det gjort. JAG HAR GÅTT PÅ KINESISKAMUREN! WOW! JAg kan tillägga att vid lunchen nästan två timmar efteråt skakade jag fortfarande så jag knappt kunde äta...

    WOOOW HEJJA DIG !!


    Vad duktig du var !! Visst är det en underbar känsla att gå på muren =)
    Hur tyckte du Jiangsu o Nanjing var. Fick ni göra någon utflykt där ?
    VI var bla på Nanjings museum och Ming Xiaoling Mausoleum.
    Jin tog oss till museumet som en extra färd hon var kanon som guide tyckte vi.

    Ha en fin helg
    // Tinna

  • Gustens mamma

    Då var vi i Kina samtidigt! Vi fick vår son 9/3 och han är från Hohhot,Inre Mongoliet. Vi åkte hem den 23 mars. Han har lgk och är nu 21 mån och allt går jättebara! Om ett par år vill vi åka och hämta ännu ett lkg barn. Kram och lycka till!

  • fabbemam
    Gustens mamma skrev 2011-05-25 21:30:07 följande:
    Då var vi i Kina samtidigt! Vi fick vår son 9/3 och han är från Hohhot,Inre Mongoliet. Vi åkte hem den 23 mars. Han har lgk och är nu 21 mån och allt går jättebara! Om ett par år vill vi åka och hämta ännu ett lkg barn. Kram och lycka till!
    GRATTIS!
    Ja antingen var vi där samtidigt eller så möttes vi, vi åkte hem den 2/3. Vi adopterade genom AC, gjorde ni också det? Hur går det för er? För dig och alla andra kan jag berätta att vår lilla klimp och vi knytit an jättebra men nu är han sjuk för första gången och vi får ytterligare ett prov på om vi finns kvar eller ej. Han blir arg och ledsen som annars men med skilnaden att vi inte får röra honom... Vi hoppas att han kommer att märka snart att vi inte försvinner fast vi blir avvisade något som han inte gjort förän nu när han är sjuk.

    Fabbemam
  • MissGrimm
    fabbemam skrev 2011-03-17 21:47:58 följande:
    Jag tvingade mig själv in i linbaban, blundade o grinade hela vägen av rädsla. Gick sen på muren, minns nästan inget så det är tur att vi har bilder. Det var fruktansvärt att åka linbana men nu är det gjort. JAG HAR GÅTT PÅ KINESISKAMUREN! WOW! JAg kan tillägga att vid lunchen nästan två timmar efteråt skakade jag fortfarande så jag knappt kunde äta...
    Haha, den där muren får nog uppleva många hariga turister! Min mamma har tagit ett foto på utsikten och längst ner på bilden syns hennes kritvita hand som krampaktigt håller i sig. Hon är oerhört höjdrädd!

    Grattis till eran tillökning i familjen!
Svar på tråden Nu är vi hemma med vår guldklimp!