• jinxan

    Nu är dom små underverken ÄNTLIGEN här!! (fortsättningstråd på gnälltråden för BF+!!)

    Heeej tjejer!

    Att ni är här betyder förhoppningsvis att våra efterlängtade SENA små darlingar äntligen har tittat ut efter många dagar över tiden.. Grattis!!

    Sååå skönt!

    Våran lilla Freja Lovisa kom den 3 april -11 kl 18.22.. Lillasyster till Linus.. Hjärta


    Mamma till den finaste prinsen och prinsessan i världen..
  • Svar på tråden Nu är dom små underverken ÄNTLIGEN här!! (fortsättningstråd på gnälltråden för BF+!!)
  • skånegås

    Jag tycker det är så häftigt att föda barn, skulle gärna göra det fler gånger, men det var nog min sista med... Känner att kroppen tar stryk av graviditeterna, den här 4:e var överlägset värst och likaså tiden efter förlossningen med onda fogar, ljumsksmärta. Första veckorna knakade det verkligen när jag vände mig i sängen. Skitont!! Tror inte jag orkar med det en gång till... BB-tiden hatar jag däremot, men det beror väl på att jag alltid tvingas stanna fast jag inte vill... längtar ju bara HEM.

  • Minnie7

    Ja, inte kul då man måste stanna på BB. Mig kastar de nästan ut. Jag har ingen brådska alls, skönt med all service och att kunna vila när man vill.

    Impad att du genomgått fyra förlossningar. Jag tycker det är ett under att någon gör det ens två ggr. För mig räcker en ggn

  • jinxan

    Tjena brudar!! Allt bra med er och era underbara små! Freja är snart två månader och tiden går fort men jag njuter!! :) Kände att jag behöver gnälla av mig lite.. Jag fick tillbaka min mena igår!!! :O Helvete! Fattar inte hur min kropp redan kan vara redo för en ny graviditet?! haha, jag blir nästan arg.. :P Hoppas att ni slipper den på länge!!!! Kramar på er!!!


    Mamma till den finaste prinsen och prinsessan i världen..
  • jinxan

    Uhh, det är galet!! ;O No more kids for me.. Kanske en sladdis när jag är typ 30.. ;)


    Mamma till den finaste prinsen och prinsessan i världen..
  • Minnie7

    Usch, har fått problem med framfall efter förlossningen samt att bristningarna inte läkt helt än. Sjukt obehagligt att gå och svårt att bajsa. Någon mer??

  • jinxan

    Åh, vad jobbigt isa73! :( hoppas att det blir bra!!


    Mamma till den finaste prinsen och prinsessan i världen..
  • Mrs West

    Isa, vad tråkigt! Hur känns det? Jag kan ibland känna att tappen är långt ner men inte mer än så. Vad säger läkarna?

  • Minnie7

    När jag känner och tittar med en spegel så är slidan blockerad av ett främre framfall, dvs slidväggen har ramlar ner. Sedan är den bakre tydligen försvagad också med den följden att jag har svårt att bajsa. Bristningen i mellangården har svårt att läka och skaver vid varje steg. Sedan tar liksom slidan in luft när jag böjer mig ner och det blir som en luftbubbla sedan. Hmm, svårt att förklara.

  • Minnie7

    Det kan göra det mha knipövningar men jag ska tillbaka till gyn imorgon för jag blir galen av att inte kunna gå utan detta skav!!!

Svar på tråden Nu är dom små underverken ÄNTLIGEN här!! (fortsättningstråd på gnälltråden för BF+!!)