• jansson77

    Hjälp med foton till Colombia ??

    Vi håller på med ansökan till Colombia och är nästan klara.
    Nu undrar jag över Era foton, hur Ni gjorde.

    Vi har tagit ca 10-15 bilder, på oss 2 i hemmamiljö, utanför huset, på vårt landställe. Vi skippade två kort på släkten/familjen för dom blev inte alls bra, röriga och det syntes inte riktigt vilka vi är, och min pappa såg dessutom väldigt sur ut
    Hörde någon som fått påbackning från AC för att släkten inte såg tillräckligt glad ut på bilderna.
    Så, gör vi rätt i att strunta i släktbilderna, eller ska vi vänta och ta nya?

    AC skriver ju i instruktionerna att :
    Det är bra att också ha med de närmaste släktingarna och vännerna på något kort för att illustrera ert sociala umgänge, även om fokus ska vara på er. Det är dock viktigt att det tydligt framgår vilka ni är så att bilderna inte blir för röriga.

  • Svar på tråden Hjälp med foton till Colombia ??
  • Ålen returns

    Jansson, efter det sociala nätverket så som familj och släkt, verkar vara viktigt  för Colombia är kanske bilder på just dem bra att ha med? Hinner ni ta nya nu till helgen? Imorgon är det ett år sedan våra papper åkte till Colombia. BB fick vi i september.....Lycka till!!!

  • jansson77

    Va snabbt ni fick BB, känns förväntansfullt härligt. Hoppas att det går lika snabbt för oss

    Min man är bortrest hela helgen så i helgen blir det inget fotande.
    Ska kolla om mamma har nån gruppbild på familjen

  • Enya70
    Ålen returns skrev 2011-04-28 14:14:15 följande:
    Jansson, efter det sociala nätverket så som familj och släkt, verkar vara viktigt  för Colombia är kanske bilder på just dem bra att ha med? Hinner ni ta nya nu till helgen? Imorgon är det ett år sedan våra papper åkte till Colombia. BB fick vi i september.....Lycka till!!!
    Ålen returns, jag har läst din presentation och det är ju jättehemskt att ni fick åka tillbaka hem utan er pojke. Får man fråga vad som hände? Varför blev adoptionen stoppad? Hoppas så att allting kommer att ordna sig för er på bästa sätt. Kram
Svar på tråden Hjälp med foton till Colombia ??