• jansson77

    Ni som väntar BB eller precis ska skicka till Colombia??

    Hej!
    Jag och min man ska inom kort skicka iväg vår ansökan till Colombia.
    AC handlägger i detta nu så vi hoppas (om vi har tur) att dom skickar vår ansökan om någon vecka eller två.

    Skulle vara roligt att skriva med andra som är i samma fas, att diskuttera, våndas och rådfråga !!

  • Svar på tråden Ni som väntar BB eller precis ska skicka till Colombia??
  • Zabka

    Vad spännande!
    Är du med i Colombiagruppen på google? Det blir lite mer privat att diskutera där än här inne

  • jansson77

    Ja, jag är med där, men det verkar inte som om någon är i samma fas som mig som precis har skickat eller ska skicka
    Har fattat det som om många ÄR i Colombia nu eller redan hemma med barn, men det kan ju vara felaktigt.....väntar man "bara" på BB så är man kanske inte lika aktiv

  • Simba79

    Ni är många på listan som just nu håller på att samla papper eller som just har gjort det. Och det är just då och i samband med barnbesked/resa som de flesta är mest aktiva eftersom det är då det är mest att fråga om. Däremellan blir ofta kontakterna lite mer privata, man hittar några som skickat samtidigt, skickat till samma barnhem, bor i närheten osv. En hel del diskussioner sker också via privata bloggar. Jag väntefunderar gärna med dig, men inte här. Kram!

  • jansson77

    Jag har kollat efter privata mail till bla en tjej jag pratade med på colombiagruppen men hittar inga mailadresser?
    Skriver mer där..... Kram

  • JEMAR
    jansson77 skrev 2011-05-11 10:56:46 följande:
    Jemar: Hur länge sedan var det Ni skickade?
    Vi skickade 28 dec och blev godkända 5 april :)
Svar på tråden Ni som väntar BB eller precis ska skicka till Colombia??