• Mizz Mia

    Blivande föräldrar dec-11 runt Alingsås?

    Väntar vårt första barn i dec-11. Eller så kommer den ut i jan-12, återstår att se. Någon som bor i Alingsåstrakterna med samma väntardatum?

  • Svar på tråden Blivande föräldrar dec-11 runt Alingsås?
  • Nina8005

    Hej
    Väntar mitt första barn i början av Januari. Har precis flyttat till Alingsås och har de mesta av mina vänner i GBG. Hade varit kul med någon mer i närheten.
    Ha det fint! 

  • saju

    Väntar också mitt första i början av januari, i alingsås!

  • Mizz Mia

    Har fått datumet satt till den 19:e. Undrar om det blir Lucia, Jul eller nyårs present... Spänningen är olidlig :)

    Någon som är sugen på att träffas lite och tjöta? Kan tänka mig en fika på det också :)

    //Maria

  • Cherrybabe71

    Träffas gärna på fika! 
    Dock sjukskriven så orkar inte med så mkt nere på stan men gärna fika hemma hos mig efter mitten av oktober eftersom vi har om tapetsering av alla rum tills dess...
    Vilka är på ?Glad 

  • Jenny 484

    Hejsan
    VI har BF 8 December, relativt ny i Alingsås bott snart 2 år här, flesta vännerna bor i GBG.
    Hakar gärna på en träff. Nära BF med Cherrybabe =).
    Mvh
    Jenny

  • Mizz Mia

    Hittade inte tillbaka till denna tråd... Minns att jag gjorde inlägg sen rann det ut ur huvet. Jag bor i Gräfsnäs men kommer jättegärna in på en fika hemma hos Cherrybabe 71. Hur ser det ut i dagarna framöver för er? Jag är ju då ledig på helger och i veckorna jobbar jag skift. Så jämn vecka innebär kvällsjobb (ledig på dagen) och ojämn vecka jobbar jag dag och ledig på kvällar.
    Någon som är på till helgen?

  • Mizz Mia

    Nu börjar det närma sig.. Har bara 3½ vecka kvar att jobba. Sen blir det till att pyssla och dona och naturligtvis vila här hemma. Men gärna lite fika på stan eller hemma hos någon också :)

Svar på tråden Blivande föräldrar dec-11 runt Alingsås?