• LillaLizz

    Änglaföräldrar i Skaraborg?

    Jag undrar om det finns fler änglaföräldrar i skaraborg? Själv förlorade jag min son 29 april 2011. Han var dödfödd i V 24+1, han levde fram till förlossningen.  Jag fick HELLP. Jag är fortfarande sjuk och har ej fått klartecken att börja försöka med syskon då jag fortfarande äter mediciner som är skadliga om man skulle bli gravid. Är det någon med liknande erfarenheter eller andra änglaföräldrar i skaraborg? 

    Vad har vi gjort för att förtjäna detta???

    Leon 200411 HjärtaHjärtaHjärta 


    Leon min älskade änglason...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-07 00:40
    Skrev fel.
    Leon 290411
  • Svar på tråden Änglaföräldrar i Skaraborg?
  • Tetran

    Jag bor i Falköping. Var bor du? har inte sett din tråd förrän i dag, har hållit mig borta från Änglarum.

    Ni har inte gjort nåt fel för att "förtjäna" detta. Men jag vet också att är svårt att tro på det... 


    Nybliven trebarnsmamma - två barn hos mig och en i hjärtat.
  • Rebecka90

    jag förlorade min flicka i V29 i samband med en trafikolycka , är nybliven medlem här. Jag kommer ifrån falköping och förlöstes på kss den 3/5-11.

    Livet är fruktanstvärt orättvist och jag undrar om man någonsin kommer att kunna leva ett normalt liv igen.? 

  • LillaLizz

    Hej hej, jag beklagar att ni också har varit med om det värsta, att förlora sitt eget barn. Vi är gravida igen och väntar tvillingar som är beräknade till 6 maj 2012. Idag är den dagen v. 23+3 då de upptäckte min HELLP/havandeskapsförgiftning som jag fick med sonen. Jag har inte blivit sjuk än, men är sjukt orolig.... jag skulle helst vilja ta prover och blotrycket flera ggr per dag.

  • Rebecka90

    Det är helt ofattbart att det är så många som behöver gå igenom detta hemska!
    Vad roligt att det finns två små liv i magen :) hur känner du inför det? Mina systrar är tvillingar.
    Håller med dig, man vill ha fullständig kontroll hela tiden. Jag ska till Mvc idag, har lidit av lågt blodtryck sen jag blev gravid svimmar lite då och då, och nu har de gått så långt att jag svimmar när jag tillochmed ligger i sängen, då köper inte jag riktigt att det är ett blodtrycksfall :/ är så rädd att de ska vara något, eller att min kropp egentligen inte är redo att vara gravid än:(

Svar på tråden Änglaföräldrar i Skaraborg?