• Sweetmanda

    Lusten finns inte

    Har tappat min sexlust totallt och detta är för mig helt oförsteligt eftersom jag haft kk förut osv,
    Men sen jag träffade min nuvarande pojkvän osv så är jag bara trött och lusten finns inte där. Vi borde ju vara på varandra eftersom vi är nykära men jag vill inte.
    Jag orkar inte och har ingen lust.

    Detta håller nu på att ta död på oss.. jag älskar honom innerligt och vill leva mitt liv med honom men jag vill och orkar bara inte ha sex.
    Är inteså mycket för mys och sånt heller..blir mest irriterad då min pojkvän försöker ta på mig hela tiden och försöker få mig kåt.. 

    Behöver hjälp! Är bara 19 år och det här kan inte vara slutet på sex.. :(       

  • Svar på tråden Lusten finns inte
  • sexologen

    Hej!

    Du måste ta reda på varför du just nu inte har någon lust. Varför orkar du inte? Varför vill du inte att ni är intima med varandra?

    Hur var det förut? Hur mår du förövrigt? Hur har ni det i er relation? Vad tänder dig vad känner du lust inför?

    Du måste ställa de här frågorna till dig själv för att komma tillrätta med bakgrunden till din upplevelse och känsla.

    Återkom gärna.

    Hälsningar
    Sara DAhlin        

Svar på tråden Lusten finns inte