• MadelenSjökvist

    Bf feburari 2012

    Hej.
    Jag hittade ingen bra tråd ssom passade tyckte jag så startade en ny.
    Är de fler som har Bf feb 2012? HUr mår ni? Har ni börjat få mage?
    Jag är själv i vecka 15, mår fortfarande super illa och kräks. Men de känns bättre när jag nu börjar se att magen växer.

  • Svar på tråden Bf feburari 2012
  • Smuppis

    Vi fick en remiss från läkaren på BVC så vi behövde inte vänta något utan fick komma in på ett rum mé en gång. Men vi vart ju där inne ett tag å de sprang ut å in å kika å greja.

    Han har blivit bättre av hostmedicinen iaf, det é inte bra än men han har blivit bättre å kan sova bättre. =)

  • riverA

    Skönt att få en remiss, för de var ingen höjdare att sitta på akuten så länge

  • vargaa

    skönt att era småttingar mår bra nu. akuten har man suttit på många ggr. dottern har haft svårt att andas i samband med förkylning så ett tag var vi inne nästan en gång i månaden. tur att man ofta kommer därifrån med ett ngt kryare barn iaf.


    Mamma till Elise - www.vargaaa.blogspot.com
  • riverA

    À skönt att dom mår bättre nu. Men har faktiskt anmält barnakuten till patientnämden. Tycker de är fruktansvärt att man ska behöva sitta i 5 timmar med en 10 veckors bebis.

  • Smuppis


    Isak (taget idag på 3 månaders dagen) Hjärta

    Va å vägde å mätte å fick sprutor i onsdags å nu är han 62 cm lång och väger 8090 gram. Skrattande Våran lille heffaklump!! Hehehe!!
  • riverA

    Men vilken gosiskille =) och verkligen en liten heffaklump. Våran lillstrumpa vägde 5380g och va 58,5cm lång på 3 månaderskontrollen, lite skillnad ;)
    Underbart med lite värme, blir att man är ute hela dagarna, härligt!

    Hoppas att ni andra mår bra
       

  • riverA

    Då var 4 månaderskontrollen gjord. Nu väger lillskruttan 6430g och är 62cm lång =) härligt att se hur dom växer

    Ha en skön kväll allihop   

  • Frambuesa

    Hej! det var längesen.. här kommer en bild på min lilla skatt som blir 4 månader den 19e.



     
  • riverA

    Äntligen nån som skriver på denna tråden :) å vilken liten solstråle ni fått

  • riverA

    Dags för lite uppdatering eller va säger ni tjejer!?
    Idag vände sig äntligen lillstrumpan från rygg till mage!! Och jag fick de på film! Hon har försökt länge nu men har man en hjälpsam storebror som gärna putter henne sista biten så behöver man ju inte göra de själv :) 6950g och 65 lång har hon hunnit bli (5 månaderskontroll, för drygt 2 veckor sedan) äter nu gröt till frukost och älskar all mat hon får.
    Sover som en stock melkan 19-06 :) (trodde aldrig att jag skulle få ett barn som sover på nätterna)

    Hoppas att ni andra har de bra och njuter av semestern/sommaren lika mkt som jag gör

  • violatricolor
    smufflan skrev 2012-08-24 10:57:53 följande:
    Finns en hemlig fb grupp, hör av dig till mrs lady här på fl för att ansöka om medlemskap :)
    Tack!
Svar på tråden Bf feburari 2012