• villsågärna38

    ÄD gravida lattemammor i Stockholm - nr 2

    Här kommer en ny tråd för oss som är gravida med hjälp av äggdonation och som bor i Stockholm med omnejd. Den här tråden är en uppföljare till den tidigare och vänder sig till dig som är gravid och väntar din bebis i vinter eller under 2012. Själv har jag BF 27/5 2012 om det går hela vägen den här gången.

    I den här tråden kan vi träffas och dryfta allt som rör vår graviditet och även våra behandlingar och vår historik. Jag har gjort mina behandlingar på Huddinge men alla är välkomna hit oavsett var ni har fått hjälp! Hoppas att vi framöver kommer att få dricka latte och umgås tillsammans med våra bebisar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-06 19:06
    Även de som är ÄD-gravida och inte bor i Stockholm är välkomna till den här tråden så kan vi stötta och peppa varandra här

  • Svar på tråden ÄD gravida lattemammor i Stockholm - nr 2
  • Lillsudd
    jackyyouknow skrev 2013-03-29 22:52:22 följande:
    va e latte mammor? :S
    De där irriterande nöjda mammorna som befolkar varenda vårig uteservering och dricker latte och snackar *flinar* Det vill säga dem vi kunde kräkas på när försökandet blev en evighetsmaskin av nederlag... Så se det lite som ett skämt; vi som äntligen är gravida efter äggdonation och ska ta tillbaka förlusten med 200 latte på en gång Många av oss har förstås våra barn nu (och det blev inga lattar alls för min egen del eftersom barnet inte tål komjölk...)
  • villsågärna38

    Hej tjejer!!! Hur är det med er? Inte varit här inne på länge men nu gör jag hormonbeh för vårt enda återstående frysägg så kikar in på Familjeliv igen. Hur är det med er alla mammor? Några syskon? Sissan och Myran, hur mår ni? Själva har vi det toppen. Lillan har hunnit bli 19 månader och börjar på dagis snart. Vi njuter av livet och kan fortfarande ibland inte tro att det är sant hur lyckligt lottade vi är som har henne Ja ni vet vad jag menar!! Stora kramar till er alla!!!

  • Sissan

    Villsågärna här är allt bara bra
    Vi fick vår underbara dotter i somras och vad kan jag säga mer än att jag älskar henne och vi e så lyckliga
    När ska du göra transfer??
    Är du på gamla eller nya kliniken?? Kram

  • villsågärna38

    Hej Sissan!! Så underbart att höra!! grattis! Vi gjorde våra äd på Huddinge så det är där vi gör FET nu också. Blir i slutet på denna vecka. Går allt bra med den lilla? Kram

  • myran

    Hej! Jag sitter här vid datorn med vår 3 månader gamla pojke i famnen. En glad och harmonisk liten solstråle som redan väger 8 kgSkrattande Allt har gått bra, nu har vi landat på jorden igen efter några intensiva månader. Kul att höra att ni andra också har det bra! Det är ju helt magiskt att ha fått detta lilla underverk, kärleken flödar över åt alla håll Hjärta

  • Sissan

    vill så gärna, ja det e helt underbart, oki så ni gjorde det hemma i svedala nice.. allt gåt jättebra hon e helt ljuvlig vår lilla prinsessa

    myran e inte din gosse 4månader? har för mig vi satt ein ganska nära eller minns jag fel?? kul att höra från dig och att allt är bra;)

  • villsågärna38

    Myran, oh va underbart!!! Förstår att kärleken flödar Njut av lyckobubblan!! Den första tiden är ju helt fantastisk. Helt underbart nu med efter 1,5 år men lite mer krävande med spring i benen och stark egen vilja Men också mycket mys och gos såklart!! Kram Sissan, jo vi hade tur och fått hjälp i Svedala. Av totalt tre donatorer varav vi "rekryterat" två korsdonatorer själva. Det här blir sista försöket för oss. Adoption istället om det inte går vägen. Vårt FET nu blir liksom 13e beh om man räknar alla ivfer och äd så jag och min kropp orkar inte en runda igen av behandlingar och resor osv. Då njuter vi hellre av den lilla prinsessa vi har och adopterar ist (stått i kö i många år). Underbart att höra att du och din lilla prinsessa har det bra!! Kram

  • Sissan

    jag snittades 10 dagar innan bf, hon skulle fötts 27 men kom 17 juli,så då hänger jag med, trodde vi va ganska nära

Svar på tråden ÄD gravida lattemammor i Stockholm - nr 2