• Mags

    40 år, gravid efter IVF, Malmö, BF juni/juli 2012

    Hej,
    Jag tror fortfarande inte att det är sant men testet visade "Gravid" i morse. För säkerhets skull tänker jag göra om det på söndag. Tänk om "det" försvinner?!
    Tänkte höra om det finns några fler i samma sits som jag med BF juni/juli 2012. Hör av er så kanske vi kan följas åt.
    Kram!

  • Svar på tråden 40 år, gravid efter IVF, Malmö, BF juni/juli 2012
  • Pion82

    Hej!

    Jag har också genomgått ivf i Malmö och testade pluss samma dag som du tydligen Glad!
    Var har du gjort ditt ivf? Vi har gått på RMC. Det var första försöket för oss och jag kan säga att jag fortfarande är chockad. Får se om det blir mer verkligt på vul:et den 18/11. När ska du på vul?  

  • Boombabymamman

    Åh vad jag hoppas på att kunna skriva i den här tråden om en vecka ungefär....
    Plågsam ruvartid! 
    Molvärk/mensvärk har jag lite till och från. Aningens förändrade bröstvårtor. Annars nada. 

  • Mags

    Längtar efter en liten: Vi gick på IVF Öresundskliniken. Det var första försöket för oss med. Och än så länge, en vecka efter plusset, är allt ok. Jag är ganska trött och brösten ömmar, men annars mår jag bra. Vul 8/11. Längtar!

    Boombabymamman: Håller tummarna för dig, verkligen! Glad 

  • Pion82

    Oj vad tidigt du ska på vul Mags, vilken vecka är du då i?

    Boombabymamman, jag hoppas också du kommer hit så småningom, håller tummarna! 

  • Mags

    Längtar: Jag kommer att vara i mitten av vecka 7, hoppas det är tillräckligt för att vi ska kunna se något liv därinne.

  • Jelö5

    Hej, jag är gravid och vi satte in ägg på Öresundskliniken i december så vi ska ha barn  i augusti -september.
    Jag är också 40 år. Detta var det andra försöket denna gång. Ett färskförsök och i november gjorde vi ett frys med ägg som vi hade kvar sen tidigare. Frysförsök har aldrig funkat på oss.  Vi har två IVF-barn sen tidigare. Första killen tog på första färskförsöket och tjejen kom på andra färskförsöket. Gjorde dock även två frysförsök med henne men det tog inte.

    Är nu i v. 13. Allt känns bra, hur är det med era graviditeter? 

  • Mags

    Jelö5: här är allt bra, är nu i vecka 25. Magen började äntligen ungas för ett par veckor sen. Lillkillen därinne sparkar och slår, jag längtar tills jag få se honom.

Svar på tråden 40 år, gravid efter IVF, Malmö, BF juni/juli 2012