• ViljaDrömma

    Idag för ett år sedan...

    Idag för ett år sedan stannade världen en stund.

    Idag  för ett år sedan stod jag på en snöig cykelväg med mobilen hårt tryckt mot örat.

    Idag för ett år sedan både skrattade och grät jag på min väg hem från jobbet.

    Idag för ett år sedan mötte våra ögon dina, för första gången, via rtt fotografi.

    Idag för ett år sedan blev sig världen aldrig mera lik.

    Älskade, underbara unge - you mean the world to us!!!! <3 <3 <3

  • Svar på tråden Idag för ett år sedan...
  • Annika i Gbg

    Åååååhh, jag ryser av lycka när jag läser dina ord! Håret på armarna reste sig! Hjärta 


    Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • Namaste72

    Grattis på en fin minnesdag


    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • ViljaDrömma

    Tack! Helt galet att det redan gått ett år sedan den där dagen, jag minns den precis som igår!

  • Qermit

    Jättegrattis på årsdagen! Jag håller med om att det känns som att det gått väldigt fort, samtidigt som det känns helt ofattbart att ni inte alltid haft the skrutt hos er.

  • TomMon

    Grattis, finns nästan ingen bättre känsla! Jag skriver nästan för jag tror att själva live-mötet slår det med hästlängder! ;)

  • ViljaDrömma
    Qermit skrev 2011-11-10 19:00:26 följande:
    Jättegrattis på årsdagen! Jag håller med om att det känns som att det gått väldigt fort, samtidigt som det känns helt ofattbart att ni inte alltid haft the skrutt hos er.
    Tack fin!!!

    Visst är det märkligt att det var på TV just idag?
  • ViljaDrömma
    Hej och Hopp skrev 2011-11-10 19:58:51 följande:
    Jaha så är man tårögd igen då.
    Grattis!  
    TomMon skrev 2011-11-10 20:33:42 följande:
    Grattis, finns nästan ingen bättre känsla! Jag skriver nästan för jag tror att själva live-mötet slår det med hästlängder! ;)
    Tack snälla ni!
  • Linnis

    Stort grattis på årsdagen! Underbar och ofattbar känsla.

    Nu ramlade polletten ner så tom jag förstår vad du åsyftar med att det var på TV idag. Det får ni spela in och visa för "the skrutt" Skrattande.

  • ViljaDrömma
    Linnis skrev 2011-11-10 21:50:37 följande:
    Stort grattis på årsdagen! Underbar och ofattbar känsla.

    Nu ramlade polletten ner så tom jag förstår vad du åsyftar med att det var på TV idag. Det får ni spela in och visa för "the skrutt" Skrattande.
    Ha ha ha.. du är smart du! Det är inspelat!!!
Svar på tråden Idag för ett år sedan...