• Livsoduglig

    Vad är din hobby? (I-landsproblemet nr 1, förlåt)

    Hej!

    Alltså jag måste ställa en pinsam fråga. jag är 32 bast och tja... jag har inga egentliga intressen. Jag gillar kollar lite tv. Spela lite tv-spel. Sitta lite vid datorn. Men, du vet, inget som jag "ååååh detta skall jag göra ikväll" eller "till helgen då skall jag..."

    Jag saknar det där passionen för en sak och jag kan för mitt liv inte komma på vad jag skall lägga min fritid på. Jag lurar på att ta upp mitt golfintresse igen. Men det blir ju inte så hett nu i december. 

    Så snälla medmänniskor. Vad gör ni på kvällarna? På helgerna? Förutom På Spåret och allt med hus, hem och familj. jag inser själv hur korkat det är... jag har ett hyggligt jobb och en bra inkomst så den biten borde inte sätta käppar i hjulet... 

    Hjälp mig öppna mina ögon och bredda mitt  perspektiv. 

    Dagens I-landsproblem? Japp... jag inser det... du har rätt att håna mig lite :) men snälla... har du något kul... let me know :) 

  • Svar på tråden Vad är din hobby? (I-landsproblemet nr 1, förlåt)
  • Frontline

    Beror ju lite på hur din familjesituation ser ut.
    Är du singel och ensam eller har du familj ...

    Själv hinner man inte med mer en vad du beskrev i din TS när barnen är isäng blir det oftast tv, dator


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Livsoduglig

    haha jo har fru och barn men grabben är snart 8 och tja.. jag (kanske äntligen?) lite egentid. Släktforska är kul, men detta är gjort tämligen noggrant på både mammas och pappas sida. 

    Jag lurar på att ta upp golf igen. Var riktigt duktig en gång i tiden och frun vill börja.... Eller skaffa mc. Meeen. Dessa är lämpliga under cirka 6 månader per år :P Vinter förblir mörk och lugn.  

    Jag är inte musikalisk... har provat med gitarren står där den gör. Kan inte dra ett rakt streck med linjal ens om det gällde mitt liv.  

    Jag trivs hyggligt bra med datorn i knät... men det känns som man borde hitta något mer att göra... att brinna för.

    Eller så för jag följa fruns råda och fokusera på träning... jag mår bra av det och det är kul. Men tja... att gå ut och springa en eftermiddag i december är kanske inte det jag sätter högst ;)  

  • teomamma

    Jag har tagit upp mitt intresse som jag hade under hela min uppväxt. Jag rider på ridskola en gång i veckan. Har saknat hästar jättemycket så det känns jättekul;) Annars gör jag inte nån speciell grej, pluggar, jobbar, har småbarn, hus.. Har inte tid för annat

Svar på tråden Vad är din hobby? (I-landsproblemet nr 1, förlåt)