• Love8707

    Vänner sökes

    Hej bor i lilla rimbo, utanför norrtälje ca 1 timma norr om sthlm. Jag söker nya vänner för mina gammla har försvunnit sen jag fick mina barn. Jag har 3 barn som är 5 år, 2 år min sista är 3 månader och är gift. 
    Jag vill ha många nya vänner som man kan träffa leka med barnen, gå ut å dansa med. Hör gärna över till mig.

    MVH// Linda    

  • Svar på tråden Vänner sökes
  • OneBigMama

    Hej Linda!

    Jag vill gärna va din vän! Bor dock i Ljungby Småland =) Men har inget emot lite nätkontakt!
    Upplever detsamma som du, det är svårt att behålla sina vänner efter ett par ungar.. Jag har med 3 ( 5, 4 och 6 mån)

    Kram Kristina

  • bellsii

    Jag har bara ett barn en son på 2 år, jag träffar gärna nya människor även fast mina gamla finns kvar!

  • Sofie 87

    Hej! Jag bor inte heller i närheten utan i Växjö, men alltid kul med lite nya kontakter. Jag har också 3 barn. Tvillingflickor på snart 2 och en till flicka på 3,5.  Håller med om att många vänner försvinner när man får barn!

    Hälsningar Sofie

  • Love8707

    hej sofie, oj tvillingar hur funkar det??? går det bra?? Växjö ska jag till i maj för min syster bor där nämligen. Alltid kul med vänner från hela sverige...

  • majlinsa

    Vallentuna, lite närmare.
    Har tre killar 4,5år (07) 14 mån (10) och 2mån (11).

    Fyller 25år om några månader, är inte så jätte förtjust i öppna förskolan

  • Sofie 87
    Love8707 skrev 2012-01-12 08:30:38 följande:
    hej sofie, oj tvillingar hur funkar det??? går det bra?? Växjö ska jag till i maj för min syster bor där nämligen. Alltid kul med vänner från hela sverige...
    Det funkar superbra! De leker med varandra hela tiden. Skulle väl vara storasyster som blir lite vresig om de tar hennes grejer. Jaha så då har du varit lite i växjö eller?
  • ELLIE92

    Jag flyttade precis från djursholm till Lidingö, men min son går kvar på förskola där. Är inflyttad och söker nya vänner som också har barn och vill hitta på roliga saker. 😃 Någon?? 

Svar på tråden Vänner sökes