• Anonym (Riktigt vit)

    Vårt vita äktenskap!

    Hej!

    Är en kvinna på snart 37 år. Har två barn 11 och 5 år. Jag och min man har varit tillsammans i 19 år. Har aldrig, enligt mig, haft ett bra sexliv. Jag har aldrig varit tillsammans med en annan man och vet inte riktigt hur och vad som är normalt. Men jag är ganska säker på att detta inte är normalt. Sexlivet utan barn var sådär, inget eld och lågor och svett, ingen orgasm för min del. Sen gifte vi oss, han spelade pc-spel på kvällen istället för att ha "bröllopssex", kanske borde ja vaknat redan där. 1½ år senare fick vi vårt första barn och då dog även vårt sexliv, eller det dog redan när vi fick reda på att vi väntade. Några år senare var det väldigt svårt att få till ett barn till eftersom det då blev sex ca 1 gång i månaden. Sen efter det andra barnet har vi levt i ett vit äktenskap. Vi har sex ca 1 gång per år. Jag vill prata om detta och visst pratar vi men det blir aldrig bättre. Jag har som sagt ALDRIG fått en orgasm tillsammans med honom. Jag har talat om vad som gör mig upphetsad och om smek och allt men detta går tydligen inte in. jag frågar honom vad han gillar och vad som får i gång honom och han säger att han gillar när jag ligger naken i sängen när han kommer ner. Är det allt??? Jag vill veta mer liksom. Oralsex finns inte. Han pillar lite i underlivet i 2 sek sen är det liksom över. Tar mig aldrig på brösten, har aldrig gjort. När jag frågar honom vad han gillar säger han bara att han gillar smek som alla andra. Jag vill veta VAD han vill att jag ska göra, alla har olika saker som dom tycker om, kanske speciella små saker som han blir otroligt upphetsad av. Men jag får inte ut mer. Jag är väldigt öppen och talar gärna om det men jag får inte ut mer.
    Vad gör man? Detta kan ju inte vara normalt? I mina tankar och vad jag lärt mig är att män vill alltid ha sex och är kåta alltid och dom gillar bröst. Jag är trött på att alltid smeka mig själv. Gör det ofta också, nästan varje dag. Det sjuka i detta är att det blir som ett gift i mitt huvud. Hur ofta har grannarna sex och hur ofta har våra vänner sex och hur har dom sex. Jag blir snart galen. Är snart 40 år och det känns som tiden rinner iväg.

    Hur går vi till väga? Vi har det bra annars. Och ja, jag älskar honom:)

  • Svar på tråden Vårt vita äktenskap!
Svar på tråden Vårt vita äktenskap!