• Anonym (Varför?)

    Sambon har sår på snoppen! Varför?

    Min nyblivna sambo har fått sår på snoppen, både på översidan o undersidan. Vad dessa beror på vet vi inte, jag misstänker dock att det kan vara så att det blivit för varmt så det är pga det.

    Det kan nog vara svårt för er att veta vad det är, men ni kanske kan komma med tips på vad vi kan göra för att de ska läka någon gång. De på översidan har funnits i över en månad, det på undersidan märkte vi häromdagen.

    Vi "lider" inte av att det är för torrt så det borde inte vara därför. För jag är väldigt våt utav mig o även han är våt utav sig.

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Sambon har sår på snoppen! Varför?
  • sexologen

    Hej!

    Förstår att det kan vara ett problem även om ni inte lider av det sexuellt. Jag tycker din sambo ska uppsöka vårdcentral för att få utrett vad det rör sig om och kanske även salva på recept. Det är aldrig bra att gå med sår på kroppen för länge oavsett var de sitter.

    Hälsningar
    Sara Dahlin   

  • Anonym (Varför?)

    Vi har listat ut varför det blivit så och det är något som återkommer när han har runkat, vi tror han håller lite förhårt när han runkar eftersom det är enbart då såren kommer. För har vi bara sex (knappt något förspel) så får han inge sår på snoppen. Hehe

Svar på tråden Sambon har sår på snoppen! Varför?