• Anonym (Frustrerad)

    Kommer inte vid sex, vad är fel? Och hur gör jag för att ge han maximal njutning!?

    Jag är i stort behov av hjälp, jag e ganska ny med allt som har med sex att göra..
    Jag och min partner har haft sex nu i 6 månader regelbundet, och jag blir otroligt kåt
    men jag kommer aldrig! Vad gör jag för fel?!  Hur gör ni för att komma?

    Nästa fråga hur ger jag han maximal njutning? 

  • Svar på tråden Kommer inte vid sex, vad är fel? Och hur gör jag för att ge han maximal njutning!?
  • sexologen

    Hej!

    Det kan vara lättare att i onani lära sig att komma och hitta till sin egen njutning och genom onani öva avslappning och att vara i känslan av njutning för att nå orgasm. Övning ger färdighet och att ha sex ofta och att njuta av sex brukar vara en hjälp in i mer utforskande kring den egna kroppen och den egna njutningen och leder också till ökad njutning och orgasm.

    Hur man ger maximal njutning är högst individuellt och beror till stor del på vad din partner tänder på. Prata med varandra och ge varandra tips på vad just ni njuter allra bäst   av.

    Hälsningar
    Sara Dahlin 

Svar på tråden Kommer inte vid sex, vad är fel? Och hur gör jag för att ge han maximal njutning!?