• Linda01

    Behöver vänner, finns det några unga föräldrar i Spånga eller Stockholm?

    Hej! Känner mig väldigt ensam och behöver verkligen vänner Jag har en son på snart 8 månader. Vill lära känna nya kompisar och umgås. Är det någon annan som känner sig ensam och behöver en vän? Så hör av er..

  • Svar på tråden Behöver vänner, finns det några unga föräldrar i Spånga eller Stockholm?
  • Astrid 92

    Jag är 19 år och bor i Danderyd, norr om stockholm och har en dotter på 4 månader, är det någon som vill ses så är det bara att maila! :)

  • Hansan

    ska vi försöka att ordna upp en träff någon dag i stan och ta en fika?


    ♥Svea 111024♥
  • Topcom

    Jag skulle gärna vilja ses :) kommer från spånga, men bor i hby nu. Har en treåring och är gravid.

  • SabrinaAmalia

    Ok vet inte vart de ligger haha men jag bor i HBy gård loviselundsvägen vill du ha mitt nr du kan nå mig på du kan Messa när du vill träffas :)

  • FruFår

    Hej!

    Vet inte om tråden fortfarande är aktuell men jag skulle också gärna vilja ses, är 21 och har en dotter som fyller 2 iaug. bor i huddinge :)  


    Jag diskuterar inte med anonyma idioter!
  • HaifaS

    Hej Linda!! 

    Jag vet inte riktigt hur gammal du är men jag sj är 26 år gammal och bor i Spånga området. Såg ditt inlägg om att du sökte en vän, jag vet att inlägget är gammal men är du fortfarande intresserad av att hitta nya vänner får du gärna höra av dig.
    Jag är en tjej som bor i Bromstensområdet och vill gärna träffa nya människor. 
    Hör gärna av dig så kan vi prata mer :)

    Mvh 
    Haifa

Svar på tråden Behöver vänner, finns det några unga föräldrar i Spånga eller Stockholm?