• Ma67

    Barn eller ej ??? Hjälp

    Vet ej vad jag ska göra !!!!
    Det ligger till så att jag har två barn innan och min nuvarande fru med och sen ett gemensamt nu, hon har sina på heltid och jag haft mina på halv tid men jag gjort så att mina barn är hos mig mycket mindre nu pga att min fru inte tycker om dom och särbehandla dom ,,, och mycket mer men nu är det så att hon säger att om mina barn kommer mer så tar hon våran dotter och flyttar och jag kan se
    Mig i stjärnorna om att få henne !!!
    Vad hur ska jag göra
    Jag älska alla så mycket men hur jag än gör så förlora jag nu
    Snälla hjälp mig


  • Svar på tråden Barn eller ej ??? Hjälp
  • Caaarroo

    Såhär enkelt tycker jag att det är! Man väljer aldrig bort sina barn! Och barnen du hade innan var ju faktiskt där först? Sen om din nuvarande fru är en riktigt omogen skitstövel som särbehandlar barnen så tycker jag att hon kan dra med barnet! Men då får du kontakta en advokat och gå upp i familjerätten för att få umgänge med dina barn! Hon är din fru, barnen är ditt kött och blod!

    Min åsikt! Men frugan verkar inte vara mycket att hänga i julgranen!

  • A79
    Caaarroo skrev 2012-05-15 21:19:49 följande:
    Såhär enkelt tycker jag att det är! Man väljer aldrig bort sina barn! Och barnen du hade innan var ju faktiskt där först? Sen om din nuvarande fru är en riktigt omogen skitstövel som särbehandlar barnen så tycker jag att hon kan dra med barnet! Men då får du kontakta en advokat och gå upp i familjerätten för att få umgänge med dina barn! Hon är din fru, barnen är ditt kött och blod!

    Min åsikt! Men frugan verkar inte vara mycket att hänga i julgranen!
    Håller med Caaarroo!! 

    Frugan låter elak & egoistisk... sorry.......
Svar på tråden Barn eller ej ??? Hjälp