• Redaktör

    Gör en insats – svara på en obesvarad fråga och tävla om en ny Ergorapido-dammsugare!

    Hej!

    Nu har du som är medlem på Familjeliv chansen att vinna en helt ny Ergorapido® 2in1-dammsugare. Det enda du behöver göra är att skriva ett inlägg i en obesvarad tråd i forumet och du är automatiskt med och tävlar. Varje dag startas det tusentals nya trådar på Familjeliv.se, men en del av dem kommer bort i mängden och får inga svar. Nu kan du göra en insats för en annan medlem i forumet – och samtidigt ha chans att vinna på det själv. Leta upp en obesvarad tråd och skriv minst ett inlägg under perioden 15-28 maj.

    Efter tävlingsperiodens slut kommer en jury på Familjeliv att välja ut de 5 inlägg som har varit mest hjälpsamma. I en omröstning kommer sedan det bästa inlägget att utses och den medlemmen vinner en Ergorapido i färgen Aqua.. Inläggen i omröstningen kommer att anonymiseras.

    Här hittar du alla obesvarade inlägg.

    Vill du öka dina chanser att just ditt inlägg blir uttaget till omröstningen? Skriv här i tråden och länka till ditt inlägg i en obesvarad tråd.

    Läs mer om Ergorapido® 2in1-dammsugare här.

    Vinsten är en Ergorapido® 2in1-dammsugare i färgen aqua - den tredje från vänster.


    Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • Svar på tråden Gör en insats – svara på en obesvarad fråga och tävla om en ny Ergorapido-dammsugare!
  • Voluptuous Shalimar
    Anton Chigurh skrev 2012-05-25 19:59:28 följande:
    Jag tror ni kan lägga ner allihop, det är redan klart att jag kommer ta hand om dammsugaren, det har Fru Redaktörn bestämt. Fast hon vet inte om det, men så är det i alle fall. Nåt annat vore att betrakta som en ren skandal och det tror jag inte hon och hennes anställda vill vara med om.

    Så jag vill med detta tacka för en synnerligen god tävling, där ni var chanslösa från början, men det kunde ni ju inte veta. Dock, mina kära medtävlare, så har jag ett ypperligt förslag. Lyder som följer :

    Vill något trevligt och grant fruntimmer komma hem och provköra min nya dammsugare går det bra och inboxa mig från och med kl 22.00 denna fredags kväll.

    Kraven känner ni säkert till vid det här laget, om inte är det bara å säga till.

    Kram Anton..........Hjärta 
    Du är så söt! Kyss
  • Anton Chigurh
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-05-26 12:32:17 följande:
    Du är så söt! Kyss
    Tack älskling....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Forumvärd

    Nu börjar tävlingen lida mot sitt slut!
    Det är sista dagen idag så passa på att svara på en obesvarad tråd och ha chansen att vinna och samtidigt hjälpa någon annan med ett klokt svar. Solig

  • Forumvärd

    Tack alla! Solig

    Då tar juryns jobb vid och jag återkommer med en omröstningstråd så snart resultatet har kommit.
    Håll koll!

  • Anton Chigurh
    Underbara Fru Forumvärden skrev 2012-05-29 12:12:00 följande:
    Tack alla! Solig

    Då tar juryns jobb vid och jag återkommer med en omröstningstråd så snart resultatet har kommit.
    Håll koll!
    Lägg inte ner för mycket jobb nu, Frun, tävlingen är i princip redan avgjord. Fråga bara Fru REDAKTÖRN får du höra. Jag är visserligen inte nöjd med färgen, men va faen, bara kvinnorna som kommer hem och skall provköra maskinen är tillfreds, så är jag nöjd. Jag är inte sån. Nä.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Gör en insats – svara på en obesvarad fråga och tävla om en ny Ergorapido-dammsugare!