• Trollet33

    Har hormonerna tagit över?????

    Hej!

    Hej måste fråga om jag blivit knäpp eller så?!
    Vi väntar vårt tredje barn, jag har haft mycket sammandragningar och har även en kronisk tarm sjukdom som spökar när jag är gravid. Vi beräknar att få bebis 4/7, bebis har redan lagt sig neråt. Jag har ischias och kramper under nätterna i benen så de ibland blir blå. Vi har två pojkar  en 5 1/2 och en på 4. 
    Nu har min sambo blivit bjuden till Kiev för att se Sverige - England den 14-16 juni, hade jag inte varit hög gravid hade jag inte brytt mig vi unnar varann sådan saker. Men nu vart jag ledsen och orolig och vill inners inne inte att han åker tänk om jag föder tidigare, båda mina andra pojkar har kommit tidigare i v 39.  Detta är tredje barnet så barnmorskan har sagt till mig att de säker kommer tidigare, men när vet man ju inte. 
    Min sambo tycker jag är lite larvig och menar han tror inte de kommer då.
    Är jag larvig? jag vet! hade jag  inte varit gravid hade jag blivit glad för hans skull för detta är en bjud resa av arbetet, men nu har jag istället ångest över att han kanske tackar nej för min skull! 

  • Svar på tråden Har hormonerna tagit över?????
  • SnorkFröken01

    Jag tycker inte att du är larvig. Inte tror jag heller att ungen kommer drygt tre veckor för tidigt. Men med så mycket komplikationer skulle jag själv inte vilja vara ensam med två barn. Men det är ju bara två dagar, kanske kan du trösta dig med det?
    Jag kan inte råda dig till någonting mer än att säga att jag inte tycker att du är larvig. Du är höggravid!

    Hoppas det löser sig! 

  • Trollet33
    SnorkFröken01 skrev 2012-06-08 14:05:58 följande:
    Jag tycker inte att du är larvig. Inte tror jag heller att ungen kommer drygt tre veckor för tidigt. Men med så mycket komplikationer skulle jag själv inte vilja vara ensam med två barn. Men det är ju bara två dagar, kanske kan du trösta dig med det?
    Jag kan inte råda dig till någonting mer än att säga att jag inte tycker att du är larvig. Du är höggravid!

    Hoppas det löser sig! 
    Ja tror inte häller bebis kommer då, men man är lite nojjig har inga nära här som kan ta pojkarna fall det händer något. Men vill inte missunna han denna chans häller, jag får hålla tummarna att de går fort dessa två dagar, och att bebis stannar kvar i magen:)))
    Tack för svar 
  • Trollet33
    FlitigaLis skrev 2012-06-08 14:07:57 följande:

    Du är inte larvig... det är hans som är dum som ens överväger att åka.


    Skönt att höra att jag inte är helt galen bara;))
    Tack för svar 
Svar på tråden Har hormonerna tagit över?????