• TigerTiniz

    BF Februari 2013 Lund/Malmö !!

    Hejsan alla blivande mammor!

    Jag undrar om det finns någon i Lund/Malmö området som också väntar på att en liten knodd skall komma ut i februari nästa år??

    Hade varit väldigt trevligt att lära känna någon i närheten som vet hur det är att kanske inte må toppen hela tiden Kräks och som man kan byta tankar och funderingar med.

    / Tina 

            

  • Svar på tråden BF Februari 2013 Lund/Malmö !!
  • itsmee

    Förutom att jag mår sjukt illa från att jag vaknar tills att jag lägger mej, knappt kan äta någonting och fick en ordentlig uvi så är allt bra går enligt beräkningar in i v.11 imorgon..

  • itsmee

    Gör väl ett nytt försök att skriva i den här tråden.. Så fort jag skriver nåt hamnar de i nån mamlö-tråd :@

    Förutom att jag mår sjukt illa från att jag vaknar tills att jag lägger mej, knappt kan äta någonting och fick en ordentlig uvi så är allt bra  har väl kommit in i v.11 nu, så det går framåt, sakta men säkert :)

  • itsmee

    Men helt seriöst??? Skit i precis allt som kommer in här från mej, är nu nå fel på den här sidan!!! 
     

  • itsmee
    Gör väl ett nytt försök att skriva i den här tråden.. Så fort jag skriver nåt hamnar de i nån mamlö-tråd :@

    Förutom att jag mår sjukt illa från att jag vaknar tills att jag lägger mej, knappt kan äta någonting och fick en ordentlig uvi så är allt bra  har väl kommit in i v.11 nu, så det går framåt, sakta men säkert :)

    Ett sista försök innan jag kontaktar supporten igen och frågar varför de blir fel! 
  • itsmee

    Ny dag, nya möjligheter! Testar därför återigen att skriva i den här tråden.. De jag skriver hamnar nämligen ALLTID i en malmö/lund-tråd... 

  • älskarlivet81
    itsmee skrev 2012-10-11 09:31:21 följande:
    Ny dag, nya möjligheter! Testar därför återigen att skriva i den här tråden.. De jag skriver hamnar nämligen ALLTID i en malmö/lund-tråd... 
    Hamnar fortfarande här... Du går nog in på fel tråd när du ska skriva!
  • itsmee

    Jo, jag vet att de hamnar i fel tråd. Jag klickar på den jag ska skriva i och när de publiceras skickas jag in i den här tråden, sjukt jävla irriterade!!!! Har kontaktat support två gånger... Blir även samma sak om jag skickar från telefonen. Så nu hoppas jag att dom kan kolla vad det är för fel.. 
    Så nej, ledsen men teorin om att jag går in i fel tråd stämmer inte. Har tagit bort den här tråden från "mina favoriter" flera gånger och ändå hamnar allt jag skriver här...

     

  • älskarlivet81

    Ty


    LiamsMami skrev 2012-10-11 20:41:31 följande:
    Varför står det att det här är en tråd för malmö/lund?

    För att det är en tråd för oss som bor här nere?
  • LiamsMami

    Det verkar ha blivit nå knas på FL för vi är flera från Jämtland som hamnar i den här tråden när vi skriver i våran tråd.

    Störigt.

  • TigerTiniz
    älskarlivet81 skrev 2012-10-11 22:17:15 följande:
    Ty
    För att det är en tråd för oss som bor här nere?


    ja det måste blivit något fel..

    märks att man inte varit inloggad här på ett tag.

    fastnat i en grupp på facebook som heter februarimammorna 2013.

    Hoppas att alla mår bra? nån bebis som tittat ut?       

Svar på tråden BF Februari 2013 Lund/Malmö !!