• 2010barn

    kissnödig konstant

    hade min sista mens sista helgen i juni, och i samband med det slutade jag äta p-piller, och i dag på eftermiddagen så kände jag mig kissnödig så gick och kissade men när jag hade gjort det så kände jag mig fortfarande kissnödig och så har har det hållt på nu i  ca 5 timmar, jag hinner inte mer än ut från toan då jag är kissnödig igen, men kommer bara några droppar eller väldigt lite varje gång, känner mig lite illamånde eller "konstig" allmänt också.
    vad kan det vara? urinvägsinfektion eller? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-17 20:56
    jo jag annar det men har hhaft det förut och då känndes det inte så här...

  • Svar på tråden kissnödig konstant
  • Annamy

    Jag säger bara; urinvägsinflammation!!! Drick mycket vatten, inte bra att kissa när det knapt kommer något det är därför du mår illa! Uppsök närmast vårdcentral i morgon och lämna in morgon urinprov! Sånt går inte över av sig själv utan man behöver penicillin. Lycka till!

  • 2010barn

    jo jag anar det men har hhaft det förut och då känndes det inte så här...                             

  • Annamy

    Det beror på vart det sitter om det är upp mot njurarna eller längre ner tror jag hur det känns...

  • Pinguicula

    Finns olika sorters uvi tydligen. Fått det två gånger, den andra gången var jag kissnödig hela tiden utan att riktigt kunna kissa - var en mer ovanlig variant av uvi.

Svar på tråden kissnödig konstant