• Svar på tråden Bildtråd - Marsbebis 2013
  • Noliee
    bebisjuni2012 skrev 2012-09-25 13:33:59 följande:

     


    V16(15+1) 2 som gratulerat mig, utan att veta innan, så nu syns det faktiskt (även fast jag inte ser det själv) :)
    Javisst det är ju ingen tvekan om saken! Så fin!
    ♥ Gravid med första barnet ♥
  • Laliii
    bebisjuni2012 skrev 2012-09-25 13:33:59 följande:


    V16(15+1) 2 som gratulerat mig, utan att veta innan, så nu syns det faktiskt (även fast jag inte ser det själv) :)

    Det syns verkligen :)
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • Laliii

    Magens utveckling från start vecka 8 till vecka 10, 12, 14 & nu 18! Tyckte att jag redan i vecka 14 hade en kula, men se på den nu & tänk på vad som komma skall :)



     
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • Living


    Hej alla. 
    Jag är rätt ny här på familjeliv men hoppas på att träffa andra som också ska ha i mars, jag har bf 10/3 2013.
    Här är min mage idag =) 
  • LurvensFrö

    Vad fina bilder ni lägger upp. Nu verkar det som alla fått mage. :)

    Vissa kvällar känner jag mig så ogravid när jag tänker efter. Var det verkligen så här med sonen. Sen så ser jag min runda maga och tänker att jag måste ju vara gravid. ;)


  • Noliee

    Fina bilder! Håller med Lurvens frö, nu har alla börjat få mage!
    Jag går in i v 16 i morgon, nu känns det som veckorna tickar på ganska så bra! 


    ♥ Gravid med första barnet ♥
  • bebisjuni2012

    Ja visst går veckorna snabbt! Nu börjar jag känna mig lite nervös inför ultraljudet nästa vecka, hoppas den lille/lilla trivs och mår bra där inne!

    :)

  • msminnie

    Ja, alla har fått fina magar nu. Min är fortfarande mest degig dock.. men den finns där under fläsket :)
    Också nervös inför UL som är imorgon.. vi får hoppas alt är bra :) 


    Pyret UL 22/8, RUL 4/10, BF 2/3-2013 <3 <3
  • abeata

    Hej! Jag följer tråden och ser alla fina magar! Jag är själv i vecka 18 (17+1 idag) och tycker att min mage börjar växa nu. Det är mitt andra barn och min mage hann aldrig riktigt bli sig själv sedan förra graviditeten, inte för att jag direkt gav den en ärlig chans... det fanns rätt mycket kvardröjande extrakilon vilket gjort att jag mest tyckt att jag sett än tjockare ut hittills, inte alls gravid. Men nu så, börjar magen bli lite rund och fin och faktiskt se gravid ut. Har tyvärr inte dokumenterat magens växande med samma iver denna gång som förra, så jag har inga bilder att dela med er, än...

  • Laliii
    abeata skrev 2012-10-04 08:21:49 följande:
    Hej! Jag följer tråden och ser alla fina magar! Jag är själv i vecka 18 (17+1 idag) och tycker att min mage börjar växa nu. Det är mitt andra barn och min mage hann aldrig riktigt bli sig själv sedan förra graviditeten, inte för att jag direkt gav den en ärlig chans... det fanns rätt mycket kvardröjande extrakilon vilket gjort att jag mest tyckt att jag sett än tjockare ut hittills, inte alls gravid. Men nu så, börjar magen bli lite rund och fin och faktiskt se gravid ut. Har tyvärr inte dokumenterat magens växande med samma iver denna gång som förra, så jag har inga bilder att dela med er, än...

    Grattis :) Vi finns mest i en FB grupp just nu, så om du vill joina oss där vore det skoj! Bli vän med Angelica Östfalk :)
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • abeata
    Laliii skrev 2012-10-04 08:35:23 följande:

    Grattis :) Vi finns mest i en FB grupp just nu, så om du vill joina oss där vore det skoj! Bli vän med Angelica Östfalk :)

    Tack för tipset! Kommer gärna med! Jag undrade lite över inaktiviteten i tråden de senaste dagarna... Vi ses igen!
  • abeata

    ps, jag är fortfarande lite "hemlig" för vissa i min bekantskapskrets, och som också finns på facebook, men om det är en grupp så syns det väl inte för alla vänner om och vad som skrivs?

  • msminnie
    abeata skrev 2012-10-04 10:36:15 följande:

    ps, jag är fortfarande lite "hemlig" för vissa i min bekantskapskrets, och som också finns på facebook, men om det är en grupp så syns det väl inte för alla vänner om och vad som skrivs?


    Det är bara vi som är medlemmar i gruppen som ser inläggen som görs där. 
    Har inte heller berättat för alla vänner och bekanta, så det är lugnt att skriva där :)
    Välkommen! :) 
    Pyret UL 22/8, RUL 4/10, BF 2/3-2013 <3 <3
  • abeata
    msminnie skrev 2012-10-04 10:44:05 följande:
    Det är bara vi som är medlemmar i gruppen som ser inläggen som görs där. 
    Har inte heller berättat för alla vänner och bekanta, så det är lugnt att skriva där :)
    Välkommen! :) 

    Bra! Tack!
  • jjuliss

    Har tydligen inte varit så aktivt här i marsbebisar , men tänkte lägga in en magbild i hopp om att få 
    fart på tråden :)



    fotat 9.1 .  v30+5
Svar på tråden Bildtråd - Marsbebis 2013