• Sandra L

    För det är otroligt tungt...

    För över två år sedan fick jag genomgå min värsta mardröm - sandralinder.blogg.se/2012/august/for-jag-forlorade-inte-bara-ett-barn-jag-forlorade-tva-inom-loppet-av-72-timmar.html

    och trots att jag mer eller mindre hunnit bearbeta mycket av det som hänt kommer det som en käftsmäll emellanåt och paniken blir det samma. Att jag har en liten flicka på snart 3år hemma som ständigt tjatar om en lillasyster gör mig så ledsen ibland, för hon skulle ju ha haft en jämnårig lillasyster vid det här laget något hon inte vet om eller förstår. 

    Jag vet att jag inte kan göra något, ärren har på sätt och vis läkt men det närmar sig oktober nu, och hon skulle ha blivit 2år... En Saga som plötsligt tog stopp och slutade där, helt mot min vilja och som än idag gör att jag på sätt och vis skuldbelägger mig själv, även fast jag inte hade något som helst val, jag var maktlös, ensam och rädd. Vet inte vad jag vill komma med det här inlägget, behövde bara skriva av mig lite i hopp om att någon kan förstå...

     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-14 10:21
    sandralinder.blogg.se/2012/august/for-jag -forlorade-inte-bara-ett-barn-jag-forlorade-tva-in om-loppet-av-72-timmar.html#comment

  • Svar på tråden För det är otroligt tungt...
  • MickeNike

    Men USCH. Stackars, stackars du. Vad vidrigt det är, vad du har råkat ut för, vad arg man blir. Snacka om fel människor på fel jobb. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Kämpa på, du är stark!

  • Linda 275

    Har läst och blir såklart vansinnigt arg på dessa människor och vad de tvingat dig att gå igenom. Kan inte förstå hur man kan leva med sig själv efter att ha tvingat/utpressat en annan människa till abort. Önskar dig och din fina familj allt gott i framtiden!

    Lägger in länk, scrolla ner så kommer ni till inlägget.


    http://sandralinder.blogg.se/2012/august/


     

  • grästuva

    Finner inga ord för det fruktansvärda ni fått gå igenom ♥


    ♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
Svar på tråden För det är otroligt tungt...