• Alex30

    Era barns favoritprogram?

    Barnprogram är något jag anser vara bra i rätt mängd, både för barnet och föräldrarna.

    Så vad är era barns favorit barnprogram ?

    MVH 
    BESÖK - unikabarn.com
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Era barns favoritprogram?
  • LinnV

    Av de på listan är det byggare bob. Men absoluta favoriterna är Musses klubbhus och chagginton (stavning?) För min snart 2-åring.

  • Mercurialis

    SvampBob och Bilar, beroende på när man frågar.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Cloudyberry

    Du tänker på barn mellan 2 och 4 år? Då har Dora varit mest intressant men helst en Pippi Långstrumpfilm om hon ens vill sitta och titta.

  • Hoomlan

    Av listan att döma är det enbart bilar 2 ... men knappt det är populärt då det enda som duger här är lejonkungen, nalle puh och zuper zebran. Sonen blir 3 år i januari!


    hoomlan.vimedbarn.se/ - Mama till Neo & gravid med pyret ♥
  • Persi

    Av programmen i listan är det Dora, byggare bob och svampbob som går hem. Om de är tvungna att välja.
    Fast inget av programmen i listan är någon höjdare enligt dem. 


    ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸- Dastan, Delshad, Daria, Shirin, Samira, Shervin-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
  • BrödernaBus

    3½ åringen gillar Cars - både 1 & 2, Fåret Shaun (gillar även jag), Pingvinerna från Madagaskar, Bolibompa, Dinosaurietåget, Dora Utforskaren mfl
    2 åringen gillar Cars - både 1 & 2, fåret Shaun och Pingvinerna...  Dem korta stunder han har ro att sitta still dvs!

  • Alex30
    Bolibompa Toppar det hade jag inte trott :)

    thomas tåget är det verkligen ingen som ser på detta barnprogrammet ?!

    MVH 
    BESÖK - unikabarn.com
  • Persi
    Alex30 skrev 2012-09-07 15:58:17 följande:
    thomas tåget är det verkligen ingen som ser på detta barnprogrammet ?!
    Du efterfrågar ju de bästa barnprogrammen.. Man kan inte rösta på två förstår du väl!!
    ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸- Dastan, Delshad, Daria, Shirin, Samira, Shervin-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Svar på tråden Era barns favoritprogram?