• julia007

    Nya vänner i Västerås!

    Hej!
    Jag är ganska nyinflyttad i Västerås, och vill gärna lära känna ny vänner. Med eller utan barn, hör gärna av er!  Skrattande

  • Svar på tråden Nya vänner i Västerås!
  • simphen

    Hej
    Är ny på familjeliv men utan att vara medlem har jag tyckt det har varit otroligt intressant sida.
    Jag är medlem nu och såg detta inlägg:) Power meet är ju nu i helgen så ja ska dit:)

  • Swifta

    Hej!

    Är relativt nyinflyttad i Västerås och har inga egna vänner här. Är föräldraledig med en son på snart tre månader. Börjar bli väldigt ensamt att bara vara hemma, skulle vara roligt att träffa någon annan med bebis. Finns någon fler i min situation där ute?

    33 år med sambo och ett barn

  • Wilbes

    Hej på er :) 
    Träffas gärna jag med :) 
    Har iofs ingen bebis även om jag har en 3 åring som ska vara hemma drygt 3 veckor till innan han efter ett LÅNGT sommarlov börjar dagis igen,,,  

  • Ms H

    Då tycker jag att vi träffas i solen, tex vid nån lekpark, tar med lite fika. När och var?

  • Wilbes

    På talltorp/ hamre finns de en gigantisk helt underbar lekpark helt nybyggd för alla åldrar . Det är mitt förslag :)

  • Ms H

    Låter bra (om vi kan få en närmare beskrivning så att vi hittar).

    Jag föreslår måndag!

  • Wilbes

    HaHa ja absolut. Mig passar de på måndag som de ser ut :) mitt emot hamre ip åk in på väderleksgatan och sväng in på vänortsgatan så ser man lekparken :)

  • Wilbes

    Vi tar en fikakorg och åker till lekparken på lillhamra idag också :) :) vi är där strax efter 10 :)

  • Boel

    Hej!

    Jag bor strax utanför Västerås och är mammaledig med en 7-månaders. Jag är också nyinflyttad och behöver lära känna lite folk :) tyvärr är vi troligen bortresta på måndag, men om ni vill träffas fler gånger följer jag gärna med!

  • Ms H

    Hej Boel! Ja visst, föreslå nått :)

    Ang måndag: 14:30, om det inte regnar? Lite enkel fika?

  • Wilbes

    Ja tiden funkar för mig också.. vi hade kalas igår så jag kollade inte fl alls. Där av sent svar.

  • xmamx

    Hej jag är också nyinflyttad i Västerås, är student på 22 år och skulle välja också lära känna ny personer.Glad

  • Anonym (T)

    Jag söker vänner i Västerås. Jag är 30 år och väntar mitt första barn i juli nästa år. Jag älskar att shoppa och träffa nya människor Glad

Svar på tråden Nya vänner i Västerås!