• Anonym

    Ställning vid fistning

    Vilken ställning rekomenderar ni för kvinnan, ni som provat fistning? Dom gånger vi själva har gjort det, har det fungerat bäst med henne stående på knä, men nu undrar jag över andras erfarenheter... 

  • Svar på tråden Ställning vid fistning
  • Anonym

    Liggandes på rygg har funkat bäst, då kan man slappna av =)

  • Anonym

    Fistning är väl inte helt vanligt trots allt, inte alla gånger det funkar hela vägen in, man måste "läsa av" partnen noga. Men när det funkar är det oslagbart... Tungan ute

  • Anonym (Luddes fru)
    Anonym skrev 2012-10-13 21:59:11 följande:
    Fistning är väl inte helt vanligt trots allt, inte alla gånger det funkar hela vägen in, man måste "läsa av" partnen noga. Men när det funkar är det oslagbart... Tungan ute
    Fast det kan vara fistning även om du inte får in hela handen.

    Ärligt så är det förbannats skönt oavsett, om man gör rätt vilket min kära man råkar veta ;)
  • Agridulce

    På rygg med särade ben. Gärna med en el två kuddar under rumpan.

    Sen mycket glid, lyhördhet, lugn och samspel. Det ska inte göra ont och måste få ta den tid det tar.

    (Och nej, jag betraktar det inte som fist om inte hela handen är inne. Då är det snarare fingrar i div mängd. )

  • PrinceCharming

    Jo, liggande på rygg med särade ben är nog det vanligaste. Man har ju också full utsikt över brösten och ansiktet.

    Jag har förvisso också fistat i doggystyle, även det fungerar bra. T.o.m vertikalt, kvinnan rider min hand som jag håller precis vid ansiktet. Riktigt mysigt om det rinner mycket om henne ... Tungan ute 

  • Anonym

    Okej. Om vi tar det här ett steg längre, är det någon som fistat under någon form av bondage? Tänker då mest på hur den som är mottagare, upplever känslan. Eller kanske det blir lite "overkill" i  sammanhanget?

Svar på tråden Ställning vid fistning