• 1990amanda

    Gravid med nr 2 =)

    Någon mer som är gravid med första eller andra barnet i KALMAR eller i närheten?

    väntar mitt andra barn, har en son på snart 3 år=)  

  • Svar på tråden Gravid med nr 2 =)
  • pausson

    Hej, vi väntar vårt andra barn i slutet av april. Har oxå en son som fyller tre snart. Vart i Kalmar bor du? hoppas du mår bra. :)

  • 1990amanda
    pausson skrev 2012-10-22 16:47:00 följande:
    Hej, vi väntar vårt andra barn i slutet av april. Har oxå en son som fyller tre snart. Vart i Kalmar bor du? hoppas du mår bra. :)
    okej vad kul! Bor i Lindsdal :) Sj då?
    Jag mår bara bra, hur mår du själv?
    WebRep
    currentVote
    noRating
    noWeight
  • 1990amanda
    pausson skrev 2012-10-29 06:50:38 följande:
    Härligt att höra :) när kommer ert andra? Är du inne i stan något?
  • 1990amanda

    Okej:) ja vi ska kolla:) ni då?


    pausson skrev 2012-10-29 19:30:30 följande:
    27 april har vi fått :) ska ni kolla vad det blir?

  • pausson

    Har du vägarna in till Kalmar kan vi kanske ta en promenad?? Vi bor centralt i Kalmar.
    Jag ska kolla den 6 dec!! supernyfiken. Jag mådde inte så bra första tiden så jag antar att det är en tjej ;) Hur har du mått?
    /P

  • 1990amanda

    Jaha okej, denna veckan har jag inga planer in dit jobbar tors, fredag och hela helgen.
    men nästa vecka ska ja nog in ngn dag.

    Jag har mått väldigt ill och yr under dem första 10veckorna typ :(  har fortfarade massa besvär, med gaser, förstoppad, lös m.m !Skit jobbigt..men de börjar bli bättre :)  

  • pausson

    Å stackars dig! tänk vad man måste få stå ut med mycket för att få en liten...jag mådde illa och kände mig allmmänt dålig de första veckorna men är bättre nu magen är väl lite si och så...men det hör ju till :)
    Vad jobbar du med?  

  • 1990amanda

    OKej ja de var jobbig, men de värsta är över nu så de e skönt =)

    jobbar på Ica här i lindsdal:) Vad gör du själv om dagarna? 

  • pausson

    Jag är arbetssökabde just nu men det är lite svårt att få jobb...om man inte vill ha en gravid kvinna då förstås :) men det verkar inte vara så inne just nu!  hahaha.
    Vi har att pensionat på sommaren så vinter halvåret händer det inte så mycket. Jag skriver på en annan tråd oxå, vill du haka på där? då är vi ju lite fler på samma som är gravida :) www.familjeliv.se/Forum-2-113/m66751897.html

  • 1990amanda

    Aha okej. Jag hade med å få jobb, men praktiserade 3 månader genom arbetsförmåga och sen efter de fick ja provanställning och sen fast:) men de är ju helt klart svårt att få jobb idag.

Svar på tråden Gravid med nr 2 =)