• brunett28

    Brun/svart i trosan? Kan det va från crinonet??

    Hej!
    Har nyss genomgått en ivf behandling och när det var dags att göra grav test visade det +, kändes underbart. Har dock fått ut brun/svarta små klumpar till och från sen dess och när jag kissar kan det även komma lite, det kommer aldrig ut något rött blod utan ser lite grynigt ut och är mörkbrunt/ svart, undrar om någon annan har varit med om det? Kan det vara crinonet?Har även haft smärta typ som mensvärk/ molande värka till och från under kvällarna, inget under dagarna men inte tillräckligt för att behöva ta någon värktablett heller. Inga direkta grav symptom mer än trötthet och känslig mot dofter och hungrig/sötsugen. Har testat 4ggr på en vecka och fortfarande+,senaste gången var imorse.

    Prata med bm och hon sa att det inte var något konstigt så länge jag inte hade interval smärtor, va mena hon med det?

    Vågar inte hoppas och glädjas för mycket än, har tid om 2 veckor till vul. Snälla nån som känner igen sig???

  • Svar på tråden Brun/svart i trosan? Kan det va från crinonet??
  • The75

    Hej Känner igen mej jag har gjort ÄD och då fått Crinone och har haft samma problem ;0) min gyn läkare fick " göra rent" där inne ett par gånger och fick ut en hel del, äckligt men skönt för då kom det inte ut i trosorna och skrämmer en ;0) Jag har även haft blödningar som dom trodde berodde på att Crinonen låg där inne och gjorde dom redan sköra slemhinnorna ännu skörare. Det kommer säkert gå bra se det som en biverkning av medicinen :0)

Svar på tråden Brun/svart i trosan? Kan det va från crinonet??