• fluff95

    kär i en gamer

    Jag vill bara säga en sak! Jag är tillsammans med en ett år yngre kille och han är en gamer och åker på lan, spelar varje dag osv.

    Men det gör mig ingenting :) han älskar mig ändå och han har ett liv utanför datorn också. Han talar om för mig att han älskar mig och jag älskar honom jättemycket.

    Jag är inte den enda som är tillsammans med en gamer, men en sak ska ni veta: även om andra stör sig på killar som spelar så är det faktiskt så att det finns faktiskt dom som hinner med en flickvän också. Vi är i början av vårat förhållande och vi är med varandra ganska ofta. Han kan slita sig ifrån datorn om det är så. Han stöttar mig och är som en pojkvän ska vara <3

    Man måste acceptera varandra i ett förhållande och det gör vi. Är det någon mer än jag som är tilsammans med en gamer här på FL?

    Btw sa jag att jag älskar min pojkvän? :)            

  • Svar på tråden kär i en gamer
  • fluff95
    Neko skrev 2012-11-26 18:55:23 följande:
    Ja det tror jag, beroende på hur du definierar gamer =)

    asså någon som spelar typ WOW och sånt väldigt mycket och som lanar då och då :)
  • Neko
    fluff95 skrev 2012-12-02 19:47:40 följande:

    asså någon som spelar typ WOW och sånt väldigt mycket och som lanar då och då :)
    Han spelade mycket wow tidigare men nu mest starcraft, spelar kanske 1-5h per dag. Är inte med i någon klan eller så men lanar ibland, fast då är jag med =P Även fast jag kanske spelar ngt annat spel. Nu testar vi att spela guild wars 2 tillsammans och det är riktigt kul =)
  • fluff95
    Neko skrev 2012-12-02 20:08:36 följande:
    Han spelade mycket wow tidigare men nu mest starcraft, spelar kanske 1-5h per dag. Är inte med i någon klan eller så men lanar ibland, fast då är jag med =P Även fast jag kanske spelar ngt annat spel. Nu testar vi att spela guild wars 2 tillsammans och det är riktigt kul =)

    själv spelar jag inte, men vet att han skulle tycka det var kul om jag provade någon gång :) är inte så mkt för det där med spelandet ;)
  • Lilly Jk

    Min sambo spelar också nåt muppspel.
    Nu kan han göra som han vill, men när avkomman tittar ut i mars kommer han inte ha tid ;)


    Blobben BF 4/3-2013
  • Anova

    Jag lever med en gamer och har gjort det sedan urminnes tider . Han har flera gånger varit iväg på lan, han har under åren spelat olika spel, nu spelar han WOW och Diablo 3. Vi är överens om att då han har sina raider, då han spelar med andra osv. så får han spela och jag gör något annat och så har det alltid varit. Sen avsätter han tid från sitt spelande för att umgås med mig. Så får vi det att gå ihop. 

    Jag har tidigare varit en gamer, men la av spelandet för ca 10 år sen.        

  • fluff95

    de är allt bra charmiga de där gamerna :) *kär* sen är min pojkvän så att han får sina ryck ibland då han pratar med sig själv som om han skulle vara två personer och sen kan han börja ´snacka om spelgubbar osv och jag ligger nästan dubbelvikt av skratt :D

Svar på tråden kär i en gamer