• Anonym (N)

    Hade planerat för analsex ikväll men det lär inte hända:(

    Analsex planerat för kvällen, killen är sugen och jag är sugen. Men ursäkta språket så är jag skitnödig men får fan inte ut skiten. Så analsex känns inte ett dugg lockande längre Skrikandes

    Finns det någon som har ett hett tips hur jag löser situationen så bring it on! 

  • Svar på tråden Hade planerat för analsex ikväll men det lär inte hända:(
  • Fröken reserverad

    Ta analsexet en annan gång. Om du är förstoppad så är det ju inget vidare efter du fått ut det heller.
    Tips mot förstoppning är annars ..ta ett varmt bad. Ät lite katrinplommon och sånt.

     

  • Anonym (N)
    Fröken reserverad skrev 2012-12-03 20:01:03 följande:
    Ta analsexet en annan gång. Om du är förstoppad så är det ju inget vidare efter du fått ut det heller.
    Tips mot förstoppning är annars ..ta ett varmt bad. Ät lite katrinplommon och sånt.

     
    Om jag haft ett badkar så kunde det varit ett alternativ. Förstoppad är jag inte får inte ut allt bara. Att jag ens skriver det här är helt banaltSkrattande haha
    Men såg så fram emot det idag, men bara att inse fakta att det inte kommer att ske ikväll. Rynkar på näsan
  • Anonym (pooh)

    Tryck i dig en burk med messmör, det får fart på skiten.

  • Med Lem

    microlax ca en-två timmar innan planerad analsex. tvätta efter fullbordad laxering mha ett finger i kondom och ca 18-25-gradigt vatten i slutmuskelområdet ca 10 - 15 cm in från analöppningen.

    prova utan att stressa fram sex för att få grepp om hur microlax funkar för dig.

    en tjej på Darkside hade en teknik med två fingrar, spänna upp slutmuskeldelen och rikta strålen från en duschslang från 10 cm från analen mot den uppspända analen. men hon klarade fistning så det funkar nog inte för vem som helst.

  • Med Lem

    obs: man bör antagligen använda halv dos eller mindre för att effekten av microlax ska upphöra när man fått ut de närmaste fäkalierna. man vill ju inte vara lös i magen under sexet.

    man kan prova med bara en kondom med lite glidmedel på ett finger för att plocka ut en liten envis klump.

    vill man vara fin får man lida pin.

  • Anonym (tjej)

    Jag antar att det är för sent nu men lavemang fungerar alltid. Skruva bort duschmunstycket, använd ljummet vatten och sätt slangen mot anus och "spola". Man behöver inte stoppa in slangen eller så utan att det räcker att du håller den mot hålet med "mellanstark" stråle så kommer det in utan problem. Ett tips är att inte ta för mycket vatten för då tar det tid att få ut allt utan hellre med mindre vatten, sätt dig på toa (det bör inte vara något problem att bajsa pga trycket) och sedan gör om det några gånger till. Låter lagom sexigt och spontant jag vet, men så gör jag om jag vet att jag ska ha analsex och vill ha så liten "äckelrisk" som möjligt.

  • Curi Ousity
    Anonym (tjej) skrev 2012-12-03 23:43:00 följande:
    Jag antar att det är för sent nu men lavemang fungerar alltid. Skruva bort duschmunstycket, använd ljummet vatten och sätt slangen mot anus och "spola". Man behöver inte stoppa in slangen eller så utan att det räcker att du håller den mot hålet med "mellanstark" stråle så kommer det in utan problem. Ett tips är att inte ta för mycket vatten för då tar det tid att få ut allt utan hellre med mindre vatten, sätt dig på toa (det bör inte vara något problem att bajsa pga trycket) och sedan gör om det några gånger till. Låter lagom sexigt och spontant jag vet, men så gör jag om jag vet att jag ska ha analsex och vill ha så liten "äckelrisk" som möjligt.
    är lite nyfiken om det händer att du gillar det? Alltså njuter av att bli fylld, att det "spänner" skönt ... :p
Svar på tråden Hade planerat för analsex ikväll men det lär inte hända:(