• ElinLinnea13

    Förstföderskor i Lund BF Mars/April 2013

    Hej! Jag och min man väntar vårt första barn i slutet på mars 2013 och jag skulle tycka det var roligt att träffa andra förstföderskor som bor i Lund och ska föda ungefär vid samma tid! Jag är 25 och har inte så många runt mig i bekantskapskretsen här i Lund som har barn eller väntar barn så jag vill gärna göra mammaledigheten lite roligare genom att träffa några fler som jag! :)
    Ett stort plus är om du har en liten hund också ;) Vi har en liten glad skit som gärna vill ha fler kompisar. Kanske kan vi dessutom hjälpas åt ibland och passa hundar åt varandra? Eller bara fika och umgås! =)

    Hör av dig!

  • Svar på tråden Förstföderskor i Lund BF Mars/April 2013
  • Ciilao

    Hej! Jag bor i Lund och har bf den 8e mars. Det är dock värst andra barn men känner inte så många i min egen ålder (26) som har barn så hade varit kul med lite fler:) Vi har också hund, dock en stor en men hon är världens snällaste. Hade varit kul att höras. Med vänlig hälsning, Cecilia

  • ElinLinnea13
    Ciilao skrev 2012-12-22 21:30:27 följande:
    Hej! Jag bor i Lund och har bf den 8e mars. Det är dock värst andra barn men känner inte så många i min egen ålder (26) som har barn så hade varit kul med lite fler:) Vi har också hund, dock en stor en men hon är världens snällaste. Hade varit kul att höras. Med vänlig hälsning, Cecilia
    Hej!! Förlåt- jag har inte sett att du skrivit! Skulle vara jättekul att ses någon dag! Allt gått bra med bebis??
    Vi fick en dotter den 17 mars! :)
    Tyson gillar snälla stora tikar :) Vad är det för ras?

    kram
Svar på tråden Förstföderskor i Lund BF Mars/April 2013