• mor 3barn

    Farmville 2 Tråden allt som har med Farmville 2 att göra

    Hitta ingen tråd om Farm ville2 så tänkte starta en där vi kan samla allt som har med Farm ville 2 att göra och ev söka vänner.

    Så alla tips o trix är välkommna.

       

               

      

  • Svar på tråden Farmville 2 Tråden allt som har med Farmville 2 att göra
  • mor 3barn

    Jag själv skulle vilja ha ett bra tips på hur man tjänar mycket XP och Pengar snabbt. Är på bana 30. Men för att låsa upp nästa så behöver man samla ihop 1 miljon som verkar o möjligt.

    Sen skulle jag behöva hjälp med ett problem som jag har det är när jag ska lägga upp på min sida att jag exbehöver hjälp så blir det bara jag som kan se det = ingen hjälp.
    Nån som vet hur man fixar det?   

  • Nano07

    Jodå men jag kan dydligen inte skicka förfrågningar, eller jag kan skicka dem men´de kommer inte fram så jag står still. Kan inte låsa upp nya "trädgårdsbitar" eller bygga n´ågra byggnader. Spelar mest för att kunna svara på förfrågningar från andra som vill ha grejer.

  • Marnet

    Om man håller i höger hörn på en förfrågan så kommer de upp olika alternativ kolla om de finns där vilka de ska visas för!?

  • Nano07

    Jag går ju in på tex en byggnad där jag saknar något materia. Trycker där på "kanappen" och att be vänner om denna sak. Skickar min önskan till personer som jag vet spelar men de får aldrig någon. Har dubbelkollat med min far per telefon då han också spelar, jag får hans förfrågningar men han får aldrig mina. Finns tydligen många som har problem med det om man går in på Farmvill 2:s forum för fel...

  • Nano07
    Marnet skrev 2013-02-15 17:34:52 följande:
    Prova med nån annan webläsare!

    Har gjort det och nu funkar det :D
  • SweetLollo

    Har precis börjat spela farmville 2, måste man betala för att få mer farmpengar, eller hur kan man få fler sådana?

  • Tea Lee

    Hur använder man halmkupan som man får från bikupan efter du samlat ett visst antal vax kakor??

  • vivvi82

    Hej. Är det någon som vet hur man nollställer sitt spel? Så man kan börja om. Har testat ominstallation men de funka ej. Tack på förhand.

  • Yeeahright93
    vivvi82 skrev 2014-08-15 20:19:19 följande:

    Hej. Är det någon som vet hur man nollställer sitt spel? Så man kan börja om. Har testat ominstallation men de funka ej. Tack på förhand.


    Testa gå in på: www.zyngagames.com

    Där finns farmville 2 och där kan du välja att starta på noll!
  • Marianne Maxan persson

    Hej har letat och letat men får ingen hjälp ???? är fastlåst i gruvan kommer ingenstans säger lada är full ???? är den inte ????. Problem olika saker i spel efter slädtace ???? Med vänlig hälsning, Marianne

Svar på tråden Farmville 2 Tråden allt som har med Farmville 2 att göra