• Skabetti

    Bröllopsklänning!

    Har hittat klänningen jag vill bära på min stora dag, och funderar lite hur den uppfattas av andra, om min smak är helt åt tjottahejti och om denna klänning är passande att gifta sig i?

    www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-One-shoulder-Short-Mini-Organza-Satin-Lace-Homecoming-Dresses-With-Lace-Sash-022004454-g4454

    Sen undrar jag när man ska beställa den. Jag vill nämligen gå ner 10kilo ungefär. Ska man gå på måtten man har nu, och att någon syr in den sedan? Eller ska man våga sig på att dra bort några cm här och var, för att finna den där motivationen? Hur gjorde ni?

    Tack för svaret och kiket!

    Ha en trevlig kväll... 

  • Svar på tråden Bröllopsklänning!
  • Grandmother

    Du skall få ett ärligt svar hoppas du uppskattar ärlighet.Inget som jag hoppas någon tar på sig på ett bröllop

  • Grandmother

    Skall tillägga att var o en har ju tack o lov sin egen smak.Gillar du den så

  • tahira

    Jag tyckte att den var jättefin! 

    Inte en klassisk brudklänning, men jag antar att det inte är det du vill ha heller . Men ta det lugnt med smyckena om du väljer den, och ha absolut inget halsband!

    Jag hade väntat med att beställa den om du tror att du klarar att gå ner i vikt, det ser inte ut som att den helt lätt går att ta in så mycket. 


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Clotilda

    Jag beställde en klänning som var för liten och sen hade jag ju inget val. Kom i klänningen med en hel månads marginal och jag har nog aldrig varit så motiverad. :)

Svar på tråden Bröllopsklänning!