• avil

    är i en svacka,allt trist,jobbigt,o jag är trött.....

    Hur kommer man ur det?  Är så trött,orkar inte gå ens... ont i höfter mm. Vart till läkare men jag är frisk som en nötkärna. Förutom en obehandlad hjärntumör då-men jag vet egentligen inte vad den ger mig för symtom-läkare säjer att den inte gör nåt..men jag tror själv tröttheten är av den(vad vet jag?)  vill gå promenader ,men orkar inte långt-blir SÅÅ andfådd-har ingen kondition(SKÄMS verkligen!!)   O allt känns trist,sover dåligt på nätterna-vaknar var 5eminut hela natten,dock somnar jag om direkt,men vaknar alltså OFTA o nattetid har jag frossa eller svettas.(klimakterie?? 39år)   Vad har ni för tips? För enligt läkare som tagit typ 9 rör blod av mig o kollat sköldkörtel o massa annat så är jag helt frisk. Fast jag känner mig inte frisk...... Behöver nog bara en spark i baken? eller nå hälsosamma husmoderstips om hur man blir glad o pigg o får sova....

  • Svar på tråden är i en svacka,allt trist,jobbigt,o jag är trött.....
  • avil
    Medusan skrev 2013-01-11 16:42:29 följande:
    Du kanske är deprimerad?

    tja,det vet jag då inte hur man mår då?? kanske. Men jag känner ändå inte att jag tror att jag är det.Men,hur kommer man ur det isåfall?
  • Alecto

    Du är inte ensam... fast jag vet att mitt beror på stress, jobb och mycket hemma... men jag har svårt att komma upp ovanför ytan. 
     

  • LängtansBlåaBlomma

    Jag är i lite liknande sits. Mina helger är bara till för slödagar framför datorn. Jag gör typ en nyttig sak; som att tvätta eller städa, men resten av dagen tar jag det lugnt och slappar.


Svar på tråden är i en svacka,allt trist,jobbigt,o jag är trött.....