• Mohammad

    vill ha sex men hittar ingen

    hej
    har varit här i 5 år, har varit singel och ensam i hela mitt liv, är en snygg lång vältränad kille, ska bli galen snart om jag inte får ligg, är less på att runka och se på porrfilmer, jag blir sjuk när jag ser en tjej som jag gillar och kan inte prata med henne, hur kan man skaffa en tjej här, jag mår jätte dåligt, har varit på psykiatrin flera gånger och berättat om det här men de bara lyssnar och i slutet sa de att det är normalt, vadå, vafan, alla vill ha sex ju, men när jag vill bjuda ut en tjej eller säga att jag vill träffa dig så försvinner hon
    jag hatar mig själv och hatar mitt liv, den här staden har gjort mig idiot, jag var inte så i mitt hemland, och nu kan jag inte åka tillbaka till mitt hemland för det är krig där, ska jag våldta alla tjejer och kvinnor här eller bli kriminell eller vadå, har provat att va snäll men funkar inte, att va elak funkar inte, att va själv funkar inte, fuck sverige och fuck skellefteå och fuck alla svenska tjejer, de blir som horor när de dricker och blir fulla och har gruppsex och inte blyga eller rädda alls, men med mig blyga eller rädda, är jag en monster eller, jag förstår ingenting snälla någon hjälp mig och förklara till mig, det värsta människor över jorden är svenskar och tyvärr att jag hamnade här men vissa saker i livet händer som man kan inte ändra eller blir tvungen att acceptera, det finns säkert goda bra svenskar men jag tycker att de flesta ske bränna och dö, en tjej attraherar mig tills jag blir så jävla kåt och när jag vill göra något så visar hon att jag är en dålig människa och säger va fan trodde du..det tycker jag att hon är hora som nästan alla andra tjejer!!!!!!!!

  • Svar på tråden vill ha sex men hittar ingen
  • Sexolog Camilla

    Hej.

    Jag tycker att du ska vända dig till en ungdomsmottagning eller en exempelvis vårdcentral och i samtal beskriva dina känslor för en kurator, psykolog eller barnmorska som arbetar där. De kan hjälpa dig att reda i dina känslor och tankar.


     


    Hälsningar


    Camilla 

  • Mohammad

    har redan gjort det och fick då ingen hjälp, de sa att det är helt normalt, de bara lyssnar på mig och tar pengar

  • Sexolog Camilla

    Hej.


     


    Det är viktigt att du som söker stödsamtal vågar berätta om problemet. Det är också viktigt att du som söker stöd kan prata med en professionell person som du känner förtroende för, det handlar om personkemi. Upplever du att du inte blir tagen på allvar är det ditt ansvar att söka samtalsstöd på en annan mottagning. Jag rekommenderar RFSU Kliniken:


     


     


    RFSU-kliniken hittar du på plan 7 i Söderhallarna, vid Medborgarplatsen i Stockholm.


    Telefon: 08-692 07 84      


     


    Hälsningar


    Camilla

Svar på tråden vill ha sex men hittar ingen