• Anonym (mamman med sorg)

    min älskade bebis

    Vill bara skriva av mig för saknaden av min lilla bebis...

    Jag (34år) sambon (35år) fick våran älskade son för 1.5månader sen, vårt första älskade barn, förlossningen gick bra o tog 4h han kom två veckor för tidigt men han va så underbart vecker, den sötaste lilla älskade bebisen va i världen o världens lyckligaste föräldrar tittade på sitt underverk hela tiden, fick besök o fina bebis saker på bb.. Stannade på bb i 4dagar sedan fick vi äntligen ta hem våran lille pojke till hans nya hem, vi ha köpt så fina saker till honom, 4 dagar efter våran hemkomst kvällen han hade nybadat, jag ammade honom han somnade på mitt bröst, sambon jobbade natt så de va bara vi hemma, jag la honom i hans säng o tittade på honom i 1h typ innan ja somnade vaknade kanske 4h senare o kände att nått va fel(!!!) gick för att titta till min son o där låg han helt blå i ansiktet o andades inte jag fick panik ringde 112 o min sambo grät tog upp honom o bad till gud att jag skulle få min son att vakna igen.. Ambulansen kom men hans lilla liv gick ej o rädda... Jag saknar honom så de gör ont o gråter varje natt, ha blitt sjukskriven sen dess o går hos psykolog men ja tänker på honom enbart honom.. Jag älskar och saknar dig o förstår inte va jag gjort för fel som förlorat en frisk o ubderbar son <3 Elias min älskade unge... Vi älskar dig

  • Svar på tråden min älskade bebis
  • Karin 748

    Kan inte föreställa mig er sorg. Mitt hjärta går ut till er. Detta är bara så orättvist, ingens fel. Men det borde inte få hända. Ta hand om varandra. Stor kram

  • Anonym
    Anonym (mamman med sorg) skrev 2013-01-31 21:25:04 följande:
    Vill bara skriva av mig för saknaden av min lilla bebis... Jag (34år) sambon (35år) fick våran älskade son för 1.5månader sen, vårt första älskade barn, förlossningen gick bra o tog 4h han kom två veckor för tidigt men han va så underbart vecker, den sötaste lilla älskade bebisen va i världen o världens lyckligaste föräldrar tittade på sitt underverk hela tiden, fick besök o fina bebis saker på bb.. Stannade på bb i 4dagar sedan fick vi äntligen ta hem våran lille pojke till hans nya hem, vi ha köpt så fina saker till honom, 4 dagar efter våran hemkomst kvällen han hade nybadat, jag ammade honom han somnade på mitt bröst, sambon jobbade natt så de va bara vi hemma, jag la honom i hans säng o tittade på honom i 1h typ innan ja somnade vaknade kanske 4h senare o kände att nått va fel(!!!) gick för att titta till min son o där låg han helt blå i ansiktet o andades inte jag fick panik ringde 112 o min sambo grät tog upp honom o bad till gud att jag skulle få min son att vakna igen.. Ambulansen kom men hans lilla liv gick ej o rädda... Jag saknar honom så de gör ont o gråter varje natt, ha blitt sjukskriven sen dess o går hos psykolog men ja tänker på honom enbart honom.. Jag älskar och saknar dig o förstår inte va jag gjort för fel som förlorat en frisk o ubderbar son <3 Elias min älskade unge... Vi älskar dig
    hej jag förlorade mitt barn när han va 9 månader han föddes frisk men när han va 2,5 månad fick han en sjukdom. det är inte lät men man måste gå vidare och inte tänka så mycket på det, 3 år har gått och jag är gravid
    man får inte ge upp, och klart du måste bli gravid igen,,
    beklagar sorgen hoppas ni tar er igenom den svåra tiden det är tufft men du måste klara det va stark för din sambos  skull 
  • ida26

    Gråter när ja läser om din ängel o beklagar sorgen, kan inte föreställa mig hur ni mår men mina tankar går till er skickar massaor av styrke kramar

  • Arwen77

    Gråter i mitt hjärta för er!! Ååååh hur går man vidare?! Styrkekram!! Jag hade aldrig klarat ut det

  • Anonym (PM)

    Hur mår du idag? Jag förlorade min som för 3 veckor sedan. Han blev bara 5 veckor. Han dog i mina armar.

  • So much for dreaming

    Jag beklagar verkligen. Det du skriver är något av det värsta jag kan föreställa mig. Jag hoppas ni hittar tillbaka till en vardag och att ni någon gång får ett barn till som ni kan ge all den kärlek ni verkar ha att ge.

  • Anonym (lider med dig)
    Anonym (mamman med sorg) skrev 2013-01-31 21:25:04 följande:
    Vill bara skriva av mig för saknaden av min lilla bebis... Jag (34år) sambon (35år) fick våran älskade son för 1.5månader sen, vårt första älskade barn, förlossningen gick bra o tog 4h han kom två veckor för tidigt men han va så underbart vecker, den sötaste lilla älskade bebisen va i världen o världens lyckligaste föräldrar tittade på sitt underverk hela tiden, fick besök o fina bebis saker på bb.. Stannade på bb i 4dagar sedan fick vi äntligen ta hem våran lille pojke till hans nya hem, vi ha köpt så fina saker till honom, 4 dagar efter våran hemkomst kvällen han hade nybadat, jag ammade honom han somnade på mitt bröst, sambon jobbade natt så de va bara vi hemma, jag la honom i hans säng o tittade på honom i 1h typ innan ja somnade vaknade kanske 4h senare o kände att nått va fel(!!!) gick för att titta till min son o där låg han helt blå i ansiktet o andades inte jag fick panik ringde 112 o min sambo grät tog upp honom o bad till gud att jag skulle få min son att vakna igen.. Ambulansen kom men hans lilla liv gick ej o rädda... Jag saknar honom så de gör ont o gråter varje natt, ha blitt sjukskriven sen dess o går hos psykolog men ja tänker på honom enbart honom.. Jag älskar och saknar dig o förstår inte va jag gjort för fel som förlorat en frisk o ubderbar son <3 Elias min älskade unge... Vi älskar dig
    Jag lider med dig och förstår dig fullt ut Jag förlorade ett barn i plötslig spädbarnsdöd då hon var 6 veckor gammal. Det hände ganska precis på det sätt du beskriver Jag hittade henne i sängen död. Jag gick länge och letade "fel" jag hade gjort för att orsaka detta. Naturligtvis var det inte mitt fel men det tog lång tid att förstå det.
    Kan bara säga att det blir aldrig bra men det blir bättre med tiden
    Jag är så oerhört ledsen att detta hänt dig Kramar  
  • angel8209

    Så fruktansvärt hemskt och orättvist mot er! Jag beklagar verkligen. Själv förlorade jag en son I graviditets vecka 24 och detta var det hemskaste och "jävligaste" tiden I mitt liv. Detta är ju inte direkt samma situation men sorgen är nog det. Det tog lång tid för mig att komma over denna hemska period och börja leva normalt I gen men nåt jag lärde mig var att prata var jätte viktigt. Kram till er!!!

  • Sandra1990a
    Jag beklagar <3 och vill ge er massa styrkekramar och eran ängel sitter nog bland molnen och tittar ner på er med sina vackra ögon och tänker att han älskar er och tänker på er så som ni tänker på honom..

    Hatar att livet ska vara så orättvist! <3
  • Anonym (Mamma)

    Sov han på mage? Hade han kudde och täcke? vet att det kan öka riskerna, tänkte ifall det kan vara till hjälp för andra så de inte råkar ut för samma tragedi som du får gå igenom beklagar sorgen

  • MaryLinn
    Anonym (PM) skrev 2013-04-16 14:00:51 följande:
    Hur mår du idag? Jag förlorade min som för 3 veckor sedan. Han blev bara 5 veckor. Han dog i mina armar.
    Av vad??
Svar på tråden min älskade bebis