• Nattiz

    Gravid i Kungälv med omnejd

    Hej!

    Jag väntar mitt första barn 28 mars. Bor i Kungälv.
    Undrar om det finns någon i liknande situation i närheten.
    Hade varit roligt att lära känna andra blivande mammor i områdetGlad

  • Svar på tråden Gravid i Kungälv med omnejd
  • Nattiz

    Saga, det är fint ! Jag kan tisdag nästa vecka eller tisdag den 14:e maj, vad passar er ?

  • Anna 795

    Hej, vår lilla tjej ska heta Lowa. Jag kan också den 14e, eller vilket som egentligen. Har inte så mycket planerat nu! :)

  • Liinda87

    Jag kan vilket som! :) om vi ses imon, vart skall vi sluta upp? Å när? :) annars när å var ses vi nästa vecka? :)

  • Nattiz

    Nu funkar det bättre för mig nästa vecka. Har tyvärr bokat lite annat för imorgon. Men vad sägs om att mötas vid 11.00 utanför Swedbank den 14e. Funkar det för er?

  • Liinda87

    Det funkar kanon för mig! Får ställa larm på mobilen bara.. ;) amningshjärna. ;P Är det regn kommer jag dock inte, då jag ännu inte har något regnskydd till min vagn.. Men då kanske vi kan ta en hemma hos fika hos mig? :)

  • Nattiz

    Toppen då är det bokat:)
    Ja jätte trevligt om vi kan ses hos dig Linda om det regnar. Men hur hittar vi till dig, om det regnar?

  • Liinda87

    Om det skulle regna imon så bor jag i samma hus som tant Rut. Ovanför.. :) man går in genom grinden till höger om a&hår så e det dörren längst in. :)

  • Anna 795

    Jag kom inte iväg idag! Lowa vaknade vid 10. Såg numret för sent så hann inte ringa, sorry!
    Nästa gång! :)

  • Anna 795

    Kollar fl. Så sällan nu . Har gjort en grupp på Facebook som heter Kungälvsmammor. Leta på den, eller mig! Anna Lodin. Lättare att höras där!

Svar på tråden Gravid i Kungälv med omnejd