• bäckizz

    Vad ska mina undulater heta?

    Jag ska snart skaffa två små kompisar, undulater. Har så fruktansvärt svårt att komma på två roliga namn som klingar bra tillsammans. Det är två förmodligen två killar men det är inte 100% säkert ännu, så kom gärna med förslag på både pojk- och flicknamn. 

  • Svar på tråden Vad ska mina undulater heta?
  • pernilla78

    Min nuvarande heter Polly. Sigge dog ifrån henne för drygt ett år sen.

    Tidigare fåglar har haft dessa namn:

    Hugo, Kalle, Lisa, Nicko, Tjabo.

    Lycka till!

  • bäckizz
    pernilla78 skrev 2013-02-04 14:25:51 följande:
    Min nuvarande heter Polly. Sigge dog ifrån henne för drygt ett år sen.
    Tidigare fåglar har haft dessa namn:
    Hugo, Kalle, Lisa, Nicko, Tjabo.
    Lycka till!
    Vilka fina namn! Nicko var gulligt, tack! 
  • scary01

    Mina undulater heter - Musse , Axel , Pippi , Solero , Piggelin , Kax och SmulanSkrattande
    Och Nymfkakaduorna heter - Bambi , Baloo , Morsan , Pelle och PippiSkrattande

  • bäckizz
    scary01 skrev 2013-02-04 17:35:27 följande:
    Mina undulater heter - Musse , Axel , Pippi , Solero , Piggelin , Kax och SmulanSkrattande
    Och Nymfkakaduorna heter - Bambi , Baloo , Morsan , Pelle och PippiSkrattande
    Vilka fräna namn, tyckte Baloo, Solero och & Kax var festligt! Cool 
    Väldigt fina, tacktack Skrattande
  • scary01
    bäckizz skrev 2013-02-04 21:55:42 följande:
    Vilka fräna namn, tyckte Baloo, Solero och & Kax var festligt! Cool 
    Väldigt fina, tacktack Skrattande
    Tack {#emotions_dlg.flower} hon som heter Solero ser precis ut som den gula Solero glassen Skrattande och Baloo är lika klumpig som baloo är Skrattande , Kax har varit en riktigt kaxig en sen vi hämta hanSkrattande.
  • bäckizz
    scary01 skrev 2013-02-04 22:20:17 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower} hon som heter Solero ser precis ut som den gula Solero glassen Skrattande och Baloo är lika klumpig som baloo är Skrattande , Kax har varit en riktigt kaxig en sen vi hämta hanSkrattande.
    Haha, vad kul att namnen stämmer med deras personligheter! Åh vad jag längtar efter att få hämta hem mina gullepluttar Skrattande{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vad ska mina undulater heta?