• Hjärtat3

    Vackraste låten för vackraste änglabarnet.

    Min vän förlorade sin lille prins i v 29 för ca 1 år sen.

    De hade en liten minnesstund för de närmaste. På den minnesstunden så sjöng hon själv denna låten hon hade hört talas om och hittat på youtube. (Fattar fortfarande inte idag hur hon kunde vara så stark) Den är skriven av en mamma som förlorade sin 5 1/2 månaders son i plötslig spädbarnsdöd.
    Den är så otroligt fin och vacker o själv kan jag inte lyssna på den utan att gråta.

    Så jag tänkte dela med mig till er som genomgår samma sak som hon. Kanske kan skänka nån form av tröst. Jag hoppas verkligen ingen tar illa upp. Jag tycker bara den är så otroligt fin så den förtjänar att lyssnas på. 


    ">

  • Svar på tråden Vackraste låten för vackraste änglabarnet.
  • Snäckan84

    Ligger i sängen med en snarkande gubbe jämte sp jan inte lyssna nu men favoriserar denna så ja kan lyssna i morgon

  • Hjärtat3

    Den enda ändringen hon gjorde va att hon sjöng näst sista raderna två ggr och strök det där med lord...

    Jag väntar själv mitt andra barn till sommaren, och jag kan inte föreställa mig den sorgen hon och ni här inne går och har gått igenom.  

  • ebolms

    Å så vacker! Snart var det gått 5 månader sedan vi förlorade vårt första barn, vår lille Wille i magen. Kan inte sluta gråta när jag hör denna sång! <3 tack för att du delar med dig!

  • Hjärtat3
    ebolms skrev 2013-02-07 15:50:34 följande:
    Å så vacker! Snart var det gått 5 månader sedan vi förlorade vårt första barn, vår lille Wille i magen. Kan inte sluta gråta när jag hör denna sång! <3 tack för att du delar med dig!

    Jag beklagar er förlust. {#emotions_dlg.flower} 
    Som sagt, jag vill ju inte göra någon ledsen, men musik är ett bra sätt för mig att bearbeta saker, så jag tänkte att det kanske kan kännas bättre att ha en sång att assosiera till..... Om du förstår hur jag menar. Som kan sätta ord på känslorna.
  • Besa

    Jag gråter så det rryser i hela kroppen på mig. Låten fick mig att tänka på min ängladotter som dog i magen v 39. När jag hörde låten känndes som jag fördes tillbaka när jag fick födda fram den här vackra ängel 😥😥😥

  • mababy

    Tack för att du delar med dig. Hoppas att det är okey att jag kommer in med en låt som jag ofta har kommit i kontakt med. Den är också väldigt vacker.

  • nettanangel
    Hjärtat3 skrev 2013-02-06 21:07:52 följande:
    Min vän förlorade sin lille prins i v 29 för ca 1 år sen.
     .

    Så jag tänkte dela med mig till er som genomgår samma sak som hon. Kanske kan skänka nån form av tröst. Jag hoppas verkligen ingen tar illa upp. Jag tycker bara den är så otroligt fin så den förtjänar att lyssnas på. 


    " rel="nofollow" target="_blank">

    mababy skrev 2013-06-28 14:57:38 följande:
    Tack för att du delar med dig. Hoppas att det är okey att jag kommer in med en låt som jag ofta har kommit i kontakt med. Den är också väldigt vacker.
    " rel="nofollow" target="_blank">


    Sparar båda dessa låtar som favoriter till min Loves begravning.
    Tack så mycket- de är verkligen jätte fina båda två! 
  • elvine91

    i was here med Beyonce är en mycket vacker låt, en låt som jag alltid lyssnade på när min dotter log i magen när vi bada! hon  dog i vecka 32! kärlek till er kämpande mammor o pappor där ute som aldrig ger upp o som hedrar era barn <3

Svar på tråden Vackraste låten för vackraste änglabarnet.