• Anonym (Mycket angenäget)

    Funderingar kring detta med ens sexualitet

    Som heterosexuell så känns det som om jag inte kan få de tjejer jag är attraheras av. Tjejer som då kan ha ett ganska fördomsfullt utseende och figur. Och detta samtidigt som jag har en känsla att jag däremot skulle kunna få en kille med ett mycket fördomsfullt utseende och figur om jag hade velat detta dvs. om jag hade varit bi eller homosexuell. Hur förklarar man psykologin i detta?


    Själv är jag relativt säker på detta. Men där jag alltså är intresserad av tjejer och absolut inte av killar. Något jag bl.a. märkt av många års träning på gym sedan jag själv gillar att hålla mig i form. 

    Tacksam för svar!   


     

  • Svar på tråden Funderingar kring detta med ens sexualitet
  • Anonym (Mycket angenäget)

    Skrev först fel

    Som heterosexuell så känns det som om jag inte kan få de tjejer jag är attraheras av. Tjejer som då kan ha ett ganska fördelaktigt utseende och figur. Och detta samtidigt som jag har en känsla att jag däremot skulle kunna få en kille med ett mycket fördomsfullt utseende och figur om jag hade velat detta dvs. om jag hade varit bi eller homosexuell. Hur förklarar man psykologin i detta?


    Själv är jag relativt säker på detta. Men där jag alltså är intresserad av tjejer och absolut inte av killar. Något jag bl.a. märkt av många års träning på gym sedan jag själv gillar att hålla mig i form.
    Tacksam för svar!  


     

  • Anonym (Mycket angenäget)
    Anonym (Mycket angenäget) skrev 2013-02-10 16:37:45 följande:

    Skrev först fel

    Som heterosexuell så känns det som om jag inte kan få de tjejer jag är attraheras av. Tjejer som då kan ha ett ganska fördelaktigt utseende och figur. Och detta samtidigt som jag har en känsla att jag däremot skulle kunna få en kille med ett mycket fördomsfullt utseende och figur om jag hade velat detta dvs. om jag hade varit bi eller homosexuell. Hur förklarar man psykologin i detta?


    Själv är jag relativt säker på detta. Men där jag alltså är intresserad av tjejer och absolut inte av killar. Något jag bl.a. märkt av många års träning på gym sedan jag själv gillar att hålla mig i form.
    Tacksam för svar!  


     


    Som heterosexuell så känns det som om jag inte kan få de tjejer jag är attraheras av. Tjejer som då kan ha ett ganska fördelaktigt utseende och figur. Och detta samtidigt som jag har en känsla att jag däremot skulle kunna få en kille med ett mycket fördelaktigt utseende och figur om jag hade velat detta dvs. om jag hade varit bi eller homosexuell. Hur förklarar man psykologin i detta?


    Själv är jag relativt säker på detta. Men där jag alltså är intresserad av tjejer och absolut inte av killar. Något jag bl.a. märkt av många års träning på gym sedan jag själv gillar att hålla mig i form.
    Tacksam för svar!  


     

Svar på tråden Funderingar kring detta med ens sexualitet