• Toni Savela

    Kortfilm söker barn födda i februari!

    Hej,

    Mitt namn är Toni Savela och jag arbetar som statistansvarig inom film i Göteborg. Just nu jobbar jag på en kortfilm som heter "Slutet" och som spelas in här i Göteborg. Filmen produceras av produktionsbolaget Primodrom Produktion AB, ett malmöbaserat produktionsbolag. De har b la tidigare gjort filmen "Tune for Two" som fått  sammanlagt 12 miljoner visningar på YouTube och Vimeo!

    "Slutet" utspelar sig i en nära framtid och kretsar om några personer som fastnar i en hiss. I filmen finns de en gravid kvinna som föder ett barn. Till denna scen söker vi ett nyfött som gärna ska vara fött i februari i år. För att barnet ska kunna passera som nyfött kan det inte vara äldre än 4 veckor enligt min erfarenhet. Inspelningen kommer ske den 1 Mars och det kommer ta beräkningsvis fyra timmar. Inspelningen sker på Gothenburg film studios.

    Jag har vid en handfull tillfällen tidigare varit med och castat liknande scener, och har erfarenhet av att arbeta med så här pass små barn. Du som förälder är givetvis med oss på inspelningsplats hela tiden, och står bredvid kameran under tagningarna.

    Då filmen görs på en begränsad budget kan vi tyvärr inte erbjuda någon ersättning.

    Är du intresserad eller har frågor, maila mig på statist.toni@gmail.com så kontaktar jag dig gärna.

    MvH: Toni
    www.primodrom.se

  • Svar på tråden Kortfilm söker barn födda i februari!
  • Toni Savela

    Hej!

    Söker fortfarande ett barn till inspelning i nästa vecka. (Men datumet är ändrat till 28/2.).

    Är ni /känner ni någon som är nyfiken så ring mig på 070 250 72 31!

    Mvh: Toni

Svar på tråden Kortfilm söker barn födda i februari!