• SupersurasunkSara

    Ang att vara anonym

    Snälla snälla se till så att man måste skriva en signatur även som anonym! Som det är nu finns det ibland ett flertal anonyma i samma trår och det blir oerhört rörigt!

  • Svar på tråden Ang att vara anonym
  • SupersurasunkSara
    LinneaJosie skrev 2013-02-19 19:29:55 följande:
    Amen! Att det inte fixats än är lite skamligt för FL. Det är ju inte direkt ett nytt önskemål.
  • Nyfniken83

    Hörde att det va på G..
    Jag tycker förövrigt att anonymiteten ska skippas totalt.. Som i ett led i arbetet mot näthatet/nätmobbing.

  • Miss Blue
    Nyfniken83 skrev 2013-02-19 21:29:14 följande:
    Hörde att det va på G..
    Jag tycker förövrigt att anonymiteten ska skippas totalt.. Som i ett led i arbetet mot näthatet/nätmobbing.
  • SupersurasunkSara
    Nyfniken83 skrev 2013-02-19 21:29:14 följande:
    Hörde att det va på G..
    Jag tycker förövrigt att anonymiteten ska skippas totalt.. Som i ett led i arbetet mot näthatet/nätmobbing.
    Bra! Dock tycker jag anonymiteten ska finnas kvar. Ibland vill iaf jag fråga något som jag inte vill att alla ska veta att det var jag som frågade, eller så kan jag ge råd genom att berätta om någon jag känner, då vill jag ju vara anonym för att inte hänga ur någon.
    Däremot kan de bli hårdare på reglerna.
  • Ankmor

    Favoritar


    OBLIGATORISK signatur vid ANONYM-inlägg och FAVORIT-funktion åt APP-en!!
  • Readhead
    Nyfniken83 skrev 2013-02-19 21:29:14 följande:
    Hörde att det va på G..
    Jag tycker förövrigt att anonymiteten ska skippas totalt.. Som i ett led i arbetet mot näthatet/nätmobbing.
  • Ankmor
    Jag har precis blivit medlem i gruppen "betatestarna" och har fått följande svar;

      Ankmor skrev 2013-04-13 10:24:37 följande:

    Säger hej till gruppen, är ny nämligen.
    Har egentligen bara två frågor som har varit mycket svårt att få svar på via "vanliga" trådar, både tråd som jag startat själv och trådar som andra startat...
    1 - Kommer det någonsin bli möjligt för APP-surfarna att kunna lägga trådar som favorit eller ska de få fortsätta lägga in tomma inlägg i all evighet? och OM det blir möjligt - när ??
    2 - Kommer ni någonsin att sätta in obligatorisk signatur vid anonyma inlägg?       Det är mycket enerverande att leta efter en specifik "person" när det finns 50 anonyma utan signatur och man inte vet vem som är vem...

    Ha en fortsatt bra helg!           


      1. Nya appen har den möjligheten. Den är som sagt formellt klar nästa vecka, men kvarstår lite arbete innan den kan släppas.
    2. Det har varit bestämt länge, men det är dessvärre ingen kul del av koden att göra såpass stora förändringar i (eftersom så mycket måste testas manuellt så att man inte introducerar orelaterade buggar), men i nästa eller nästnästa vecka ska vi släppa upp ett gäng andra ändringar där (som ändå kräver testning); så troligen kan det hänga med i den uppdateringen.
    // Jens
    OBLIGATORISK signatur vid ANONYM-inlägg och FAVORIT-funktion åt APP-en!!
  • SupersurasunkSara
    Ankmor skrev 2013-04-13 13:54:21 följande:
    Jag har precis blivit medlem i gruppen "betatestarna" och har fått följande svar;

      Ankmor skrev 2013-04-13 10:24:37 följande:

    Säger hej till gruppen, är ny nämligen.
    Har egentligen bara två frågor som har varit mycket svårt att få svar på via "vanliga" trådar, både tråd som jag startat själv och trådar som andra startat...
    1 - Kommer det någonsin bli möjligt för APP-surfarna att kunna lägga trådar som favorit eller ska de få fortsätta lägga in tomma inlägg i all evighet? och OM det blir möjligt - när ??
    2 - Kommer ni någonsin att sätta in obligatorisk signatur vid anonyma inlägg?       Det är mycket enerverande att leta efter en specifik "person" när det finns 50 anonyma utan signatur och man inte vet vem som är vem...

    Ha en fortsatt bra helg!           


      1. Nya appen har den möjligheten. Den är som sagt formellt klar nästa vecka, men kvarstår lite arbete innan den kan släppas.
    2. Det har varit bestämt länge, men det är dessvärre ingen kul del av koden att göra såpass stora förändringar i (eftersom så mycket måste testas manuellt så att man inte introducerar orelaterade buggar), men i nästa eller nästnästa vecka ska vi släppa upp ett gäng andra ändringar där (som ändå kräver testning); så troligen kan det hänga med i den uppdateringen.
    // Jens
    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!! Det är ju också så att om den som startar tråden är anonym utan signatur så får man upp ALLA anonymas svar, som inte har signatur när man klickar på visa endast. Inte roligt om man eg bara är intresserad av TS svar.
  • kodarn

    Hej,

    Nu ska detta vara live, skrik till direkt om ni märker några konstigheter (skriv här eller inboxa mig)

    // Jens
    Webbutvecklare

  • Ankmor

    Wohoo! Det funkar!

    Nu kan jag äntligen ta bort en del av min sidfot!  

    Skål
    TACK!!!!!!


    FAVORIT-funktion åt APP-en!!
  • kodarn
    Ankmor skrev 2013-04-23 20:07:29 följande:
    Wohoo! Det funkar!

    Nu kan jag äntligen ta bort en del av min sidfot!  

    Skål
    TACK!!!!!!
    Vi jobbar på den andra delen också

    // Jens
  • Ankmor
    kodarn skrev 2013-04-23 20:11:42 följande:
    Vi jobbar på den andra delen också

    // Jens

    hehe!
    FAVORIT-funktion åt APP-en!!
  • SupersurasunkSara
    kodarn skrev 2013-04-23 11:29:25 följande:
    Hej,

    Nu ska detta vara live, skrik till direkt om ni märker några konstigheter (skriv här eller inboxa mig)

    // Jens
    Webbutvecklare

    Tjoho! Då blir det inte knepiga diskussioner när man eg diskuterar med fler fast man tror det är en
  • SupersurasunkSara
    Sandra1990a skrev 2013-07-17 15:30:56 följande:
    Skippa att vara anonym och visa folk att du som är anonym vågar visa vem du e och vad för åsikter du har! =D
    Också bra, men ibland vill iaf jag vara anonym för att inte hänga ut personer jag känner
Svar på tråden Ang att vara anonym