• Anonym

    bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?

    Är du aktiv (vill sätta på) eller passiv (bli påsatt) eller gillar du både och? Är du likadan när det gäller att suga? Dvs om du är passiv med analsex så föredrar du att suga framför att bli avsugen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?
  • Mr jonsson
    Anonym (Hej) skrev 2017-06-19 18:31:26 följande:

    Sj vill ja suga bara


    Jag vill prova suga men har du verkligen utforskat njutningen i röven och inte gillat det. Jag har tidigare smålekt bak utan sensation men efter att tjejen fått knulla mejmed dildon blev jag helt frälst och har efter det låtit min knullmaskin knulla mej. Det blir bara skönare o skönare ju mer jag lärt mej tekniken på hur man hittar njutningen. Tror det är många där ute som fnyser åt detta precis som jag själv skulle gjort tidigare men turligt nog gav jag detta en ärlig chans .
  • Anonym (Man)
    Mr jonsson skrev 2017-06-27 14:10:25 följande:

    Jag vill prova suga men har du verkligen utforskat njutningen i röven och inte gillat det. Jag har tidigare smålekt bak utan sensation men efter att tjejen fått knulla mejmed dildon blev jag helt frälst och har efter det låtit min knullmaskin knulla mej. Det blir bara skönare o skönare ju mer jag lärt mej tekniken på hur man hittar njutningen. Tror det är många där ute som fnyser åt detta precis som jag själv skulle gjort tidigare men turligt nog gav jag detta en ärlig chans .


    Håller med, det blir skönare med tiden. Har själv en dildo med sugpropp. Hade dock önskat en lite större då den jag har är typ 14cm lång. Ville testa med "en liten" först men hade jag vetat hade jag gått upp på typ 20cm direkt. :)
  • Mr jonsson
    Anonym (Man) skrev 2017-06-27 15:21:01 följande:

    Håller med, det blir skönare med tiden. Har själv en dildo med sugpropp. Hade dock önskat en lite större då den jag har är typ 14cm lång. Ville testa med "en liten" först men hade jag vetat hade jag gått upp på typ 20cm direkt. :)


    Du ska definitivt byta upp dej.Jag har en hel drös med dildos då jag köpt nytt o mer för att höja nivån än mer men det visade sig att vår första slår allt annat med hästlängder och det är superviktigt dildon funkar fullt ut. Denna är min favorit :www.lustshopen.se/p/real-rapture---bluster---23cm---fri-fran-latex-och-ftalater-48888. 149kr

    Har ni fel leksak är det troligt att upplevelsen blir en halvmiss och ni får inte den där aha upplevelsen. Dildon måste vara styv, strukturerad yta (ådrig) ,gå in minst 20cm o vibrator är inte nödvändigt men najs. Varför? Jo för att det är så skönt med långa djupa drag och strukturen verkligen känns genom röven. När man efter en stunds lek på rätt sätt o fart kommer ofrivilliga starka sammandragningar (krystningar) som vill hosta ut dildon och då gäller det till att den är styv så att man bara fortsätta. Dessa sammandragningar är superskönt och en form av orgasm som får försatsen att komma men jag får även squirt sprut likt en tjej men det är inte äkta orgasm o inte heller kiss. Så att när jag leker får jag flera sköna samandragningar med 3-4 försatser, 2-3 squirt sprut och sen avsluta med en vanlig orgasm. Det är så jävla mycket bättre än att bara pöka på tjejen med bara ett sprut.

    Silicon dongar med sugpropp, pluggar, släta dildos mm blir bara liggande i min skrotlåda .

    Jag har min favorit på knullmaskin vilket är gudomligt. Men har ni ingen maskin bör ni ha en partner som maskinkötare. Man vill ju verkligen inte själv hålla i den då det dödar upplevelsen och jag köpte en uppblåsbar sexkudde från wish för 50pix och den har hål där man kan trycka fast dildon men då tappar man lite av dildons längd så vida man inte gör som mej och plockar ur batterierna och fölänger dildon med en trästav instoppad i batterifacket. Jag ser att samma fabrikat av dildo även säljer pvc dildos med sugpropp men se till att det inte är jelly och för mjuk och jag gillar inte med pung då det gör ont men det kan köttyxan eliminera. Beställ direkt nu.
  • Anonym (Nyfiken på kuk)

    Skulle nog säga att jag är passiv. Har aldrig testat IRL men älskar dildosar i röven. Har flera stycken, allt från 20 cm till nästan 40 cm. Skulle nog vara nice att suga och leka med en ordentligt stor kuk IRL. 

  • Mr jonsson
    Anonym (Nyfiken på kuk) skrev 2017-06-29 11:46:57 följande:

    Skulle nog säga att jag är passiv. Har aldrig testat IRL men älskar dildosar i röven. Har flera stycken, allt från 20 cm till nästan 40 cm. Skulle nog vara nice att suga och leka med en ordentligt stor kuk IRL. 


    I ditt fall skulle jag rekomendera att växla upp till en fuckmachine då det ger en väldigt högre upplevelse av att bara ligga passiv och få ta emot. Jag byggde en egen av en vindrutetorkarmotor som är kanon efter lite trix men funderar på att bygga en ny lite annorlunda. Har sett att det finns för 900 från kina men då är de på tok för svaga och går inte att justera slaglängden vilket är ett måste. Jag kan direkt säga att en maskin som ska klara en krampande röv måste ha minst 200 slag per minut som är upp till minst 18cm långa och då klarar inte en kina billig kina maskin från aliexpress/wish jobbet med sina 40W. Min torkarmotor är pådet 12v men kvaliteten är sådet bra jag kör den med 36v för att få upp acceptabel fart som givetvis måste vara steglöst reglerad.

    Då jag idag vet hur suverän en maskin är skulle jag ledigt värdera upplevelsen till flera tusen och har man bara ett vanligt hetroförhållande är maskin guld så att ni båda får uppleva dubbelpenetration utan att blanda in en 3de part.
  • Anonym (Nisse Nyfiken)

    Är det inte lätt att få analsprickor och/eller hemorojder?

  • Anonym (.)
    Anonym (Nisse Nyfiken) skrev 2017-06-29 14:34:03 följande:

    Är det inte lätt att få analsprickor och/eller hemorojder?


    Samma som för tjejer som praktiserar anala samlag. Ja sprickor kan man få om man har för bråttom/fel teknik eller dåligt med glid. Har man fått in tekniken är det inget direkt problem skulle jag säga.

    hemorrojder får man av typ kontorsarbete o stillasittande livsstil, inte av analsex. Visst du kan inte ha analsex om du har hermorojder (eller kanske inte direkt njuta av det i alla fall) men du får inte hermorojder av analsex
  • Mr jonsson
    Anonym (Nisse Nyfiken) skrev 2017-06-29 14:34:03 följande:

    Är det inte lätt att få analsprickor och/eller hemorojder?


    En gång för flera år sedan innan jag börjat med baklekar gick jag på toa o sket för fort och då pajade något och jag tror att en bit av analen hamnade lite utanför och jag trodde jag fått just hemorrojder. Men på 2-3veckor var jag återställd. Anallekarna som ofta blir ganska brutala har inte pajat röven alls och jag kan fortfarande släppa högfrekventa fjärtar. Däremot är röven mer flexibel o avslappnad vilket underlättar lek. Bara ta det väldigt lungt vid införande med glid utan ont när man är förstagångare. Gör det på egenhand o låt dildon sitta kvar sen för att vänja sig. Jag har använt tajta badbyxor som håller dildon kvar medans jag gör andra saker hemma och det är ganska härligt att stanna upp då o då och trycka den mot väggen/stolen som lek. Värt att berätta är att när jag fick dildon där bak första gången var det väldigt många negativa känslor de första minuterna men efter att kaostankarna lagt sig och de initiala negativa känslorna istället omformats till positiv njutning och då infann sig istället en pinsamhet eftersom jag ville att min sambo bara fortsatta jucka dildon i oändlighet. Efteråt sa hon att det bara är konstigt o fel .
  • Anonym (Japp)

    Jag gillar att vara skinkan i Dagobertmackan, om man säger så.

  • Anonym (Mr Prefect)

    Började som aktiv då han jag träffade då var väldigt ug...maktkick att sätta på en kille!

    Numera mer passiv, speciellt om min fru är med.

  • Anonym (Bi)

    Jag både ger och tar i mot lika skönt,beror på humör.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?