• Anonym (Undrande)

    Bakifrån, hårt eller mjukt...

    Så fort sex bakifrån kommer på tal så är det "hårt" som gäller..finns det ingen mer än jag som tycker det är skönt att knu**a bakifrån så där lagomt mjukt?

  • Svar på tråden Bakifrån, hårt eller mjukt...
  • MrFlex
    Someone20 skrev 2013-06-30 08:51:02 följande:
    Tycker det är så himla skönt när han först tar de lugnt, bara ett litet litet tag innan han kör på hårdare och snabbare samt att han samtidigt håller om mina höfter med båda händerna eller ena mot svanken, eller bara för göra de extra skönt så kan han ge klitoris en liten omgång med ena handen ;) . Grymt skönt när han kör hårt och djupt, fort och sakta,, tills man kommer.... As skönt.
    Jag tycker det är bökigt att stimulera klitoris med handen när jag kör hårt bakifrån. Säkert bristfällande motorik:)
    Hur gör din man? Sträcker han armen runt din höft (svårt att nå) eller stoppar han armen mellan sina och dina ben (armen blir lite i vägen)?
  • Gung Ho
    Anonym (Undrande) skrev 2013-03-04 09:45:31 följande:

    Så fort sex bakifrån kommer på tal så är det "hårt" som gäller..finns det ingen mer än jag som tycker det är skönt att knu**a bakifrån så där lagomt mjukt?


    Omväxling förnöjer...

    Det bästa är väl att knulla i långa bestämda drag. Hålla i kvinnan ordentligt och knulla obevekligt men inte jättefort eller jättesvårt.

    I vårt fall är det min sambo som vill bli knullad så hårt som möjligt..
  • CelineL

    Det ska varieras. Först vill jag bli tagen långsamt, mjukt men ändå djupt. Sedan hårt, snabbt och ännu djupare. Förstår ändå vad du menar, finns en charm med mjukt bakifrån också ;) fast nu är ju jag tjej också så förstår väl inte till 100% but still!

  • Jonte71
    Anonym (Skööönt..) skrev 2013-10-27 10:42:06 följande:

    Föredrar missionärställningen när jag kan se kvinnans ansiktsuttryck, när jag knullar henne mjukt men ändå bestämt, riktigt ordentligt skönt för båda förhoppningsvis, ingen har dock klagat hittills ;)

    Gillar även att bli riden :)

    Väldigt sexigt att se hennes ansikte!! Om hon ler eller biter sig i underläppen..

    Grrrrr... ^^


    Cool Kan bara hålla med dig. Visst funkar bakifrån också som variant då det är trevligt att variera sig.
  • Anonym (Dom)

    Gärna bakifrån och mjukt, men då med mig (kvinnan) som givare.
    Strap-on-sex är mums. 

  • villbusa
    shandy skrev 2014-10-09 17:46:37 följande:

    Hårt eller mjukt båda bra men ja HataR pauser!


    MMM och med sådana vackra höfter du har så vill man bara hålla dom i ett stadigt tag och fortsätta pumpa dig fram till sköna orgasmer....Tungan ute
  • Anonym (kvinna)

    Snabbt, långsamt och hårt bakifrån är bäst, djupet beror ju på mannens utrustning..
    men älskar när det går snabbt och håller hårt i min midja och sen när han saktar ner och retas lite, så jag får känna av lite frustration och trycker mig mot han 

  • Jonte71
    Anonym (kvinna) skrev 2014-10-24 13:48:46 följande:

    Snabbt, långsamt och hårt bakifrån är bäst, djupet beror ju på mannens utrustning..
    men älskar när det går snabbt och håller hårt i min midja och sen när han saktar ner och retas lite, så jag får känna av lite frustration och trycker mig mot han 


    Blir sugen! Skäms
    Sakta ner lite och nästan låta ollonet åka ur och sedan in en liten bit bara för att sedan tränga in snabbt och djupt!
  • MammaUppsala87

    En fet svart kuk bakifrån samtidigt som jag suger min man är en fantasi jag har. Finns inget skönare än en fet kuk som fyller upp mig bakifrån och samtidigt smiskar mig på rumpan och drar i håret.

  • Kapten Röd

    Jag gillar ordentligt hårt...

    Slutar ofta med att hon står med händerna bakom ryggen i mitt fasta grepp och med min andra hand om nackhåret eller om axeln...

    Älskar att bottna mina kvinnor, hårt och djupt

  • Anonym (xxx)
    shandy skrev 2014-10-09 17:46:37 följande:

    Hårt eller mjukt båda bra men ja HataR pauser!


    Min önskan är kel sex.när min kompis fick dottern å fråga hur exet sagt att ja skulle fått skönare å höra en tjej visa sin talang å hantera killen
Svar på tråden Bakifrån, hårt eller mjukt...