• Mims88

    Abort

    Gjorde en abort för en månads sen. Gravditeten var inte planerad. Jag var motsträvig mot aborten men gjorde de som min sambo ville. Idag kan jag känna en stor sorg över det.. Men det värsta var att en arbetskamrat/förre detta kompis nu kallad mig för barnamördare och äcklig/fega fitta... Varje dag tänker jag på att jag kanske är en barnamördare. Gjorde en abort när jag var 15 år också. Vilket oxå vad en oplanerad graviditet..

    Men detta ordet barnamördare snurrar i huvudet varje dag och jag duschar varje morgon och kväll för jag känner mig så äcklig...

    Någon mer som har blivit kallad för något olämpligt i samband med abort?


  • Svar på tråden Abort
  • Zayco

    Abort är för fan en kvinnas rättighet, låt ingen stampa på dig som en jävla dörrmatta. Håller med föregående talare!

  • Mims88

    Försöker vara stark. Men träffar varje dag denna arbetskamrat så fort hens tittar på mig så mår jag dålig och känner mig äcklig..

    Men som sakt det finns aborthatare. Jag har inget emot aborthatare men de kan hålla sina tankar inom sig själva.. För en som har genom gått abort har tillräcklig att ta sig genom.

Svar på tråden Abort