• Vincents mamma

    Vi som äntligen är gravida efter ivf 2013 - Bildtråd

    Här har vi nu en bildtråd där vi kan lägga in bilder på allt som har med våra graviditeter att göra :)

  • Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter ivf 2013 - Bildtråd
  • Amie77

    Så spännande, Malaika. Och vilken "lagom" mage så att säga! Jag tror att jag närmade mig ballong vid det laget...

  • Jenkis

     


    Jenkis skrev 2013-05-30 17:45:06 följande:

     


    Jag tar alltid bild på morgonen när jag inte har ätit på sådär 10 timmar. Som ni ser har magen inte förändrat sig så mycket putmässigt, men den har vuxit på bredden i stället. Kanske inte framgår så bra på bilderna? På kvällen har man alltid två månaders extra graviditet
    Bild från kväll 4+6. Känner mig varken svullen, uppblåst eller har problem med magen. Jösses! Men som jag skrev tidigare så har man alltid två månaders extra graviditet på kvällen så skall vi säga att jag är i v 13 på den här bilden då
  • Amie77

    Fint!! Brukar de inte säga att det syns snabbare andra gången? Känner folk som sett aktivt jättegravida ut i åttonde veckan (tredje barnet).

  • Jenkis

     


    Jo, det verkar vara så. Magen är inte helt olik den i 7+3 förra graviditeten ser jag på bilderna. Alltså alla fall 14 dagar tidigare samma mage liksom. Tog den här bilden i morse innan frukost och den visar hur det ser ut när jag är som smalast . Har ju hängt undan alla mina jeans och byxor. Nu är det bara kjol och tights som gäller...

  • Jenkis
    Jenkis skrev 2014-02-18 14:51:35 följande:

     


    Jo, det verkar vara så. Magen är inte helt olik den i 7+3 förra graviditeten ser jag på bilderna. Alltså alla fall 14 dagar tidigare samma mage liksom. Tog den här bilden i morse innan frukost och den visar hur det ser ut när jag är som smalast . Har ju hängt undan alla mina jeans och byxor. Nu är det bara kjol och tights som gäller...
    Det är ju bara drygt 6 månader sedan jag var gravid senast. Men jag lyckades i alla fall gå ned allt mellan.
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter ivf 2013 - Bildtråd