• T res

    Playdate Knivsta

    Nyinflyttad och föräldraledig med en ettårig son och klättrar snart på väggarna. Söker sällskap för aktiviteter och att bara umgås! Hänga i sandlådan, promenad, fika, utflykt etc. Det blir roligare om man är fler! 

  • Svar på tråden Playdate Knivsta
  • Kanela81

    Jag gjorde en liknande tråd men har inte fått några svar. Jag är hemma med en tjej på 1½ och en kille på 3 månader. Jag träffas gärna och hittar på något

  • ACFR

    Hej. Hänger gärna. Har en tjej på 1 1/2 år inflyttad i Alsike/Knivsta sedan 2.5 år sedan. Träffas gärna för att hitta på saker :) 

  • tini89

    Hej! Är också ganska nyinflyttad, bott i Knivsta i ett år nu. Har en dotter som är 1 1/2 år. Min sambo är egentligen föräldraledig, men ska jobba i 2 veckor  så under den perioden är jag hemma. Hänger gärna på! :)

  • Sia1980

    Hej! Vi flyttade till Alsike i höstas, har en dotter på två år och väntar ett syskon i sept/okt. Jag kommer att vara föräldraledig fr.o.m. 16 september och träffar gärna andra föräldralediga under hösten.

  • Griffonmatte

    Hej jag flyttar till knivsta i november. Hur har ni knivstabor det med förskolor? Vilka har gott rykte o vilka har sämre?

  • Pascha78

    Hej!
    Ser att denna tråd inte direkt är ny men chansar och skriver ändå och hoppas på svar.
    Har en tjej på 4 år och väntar nr två nu i november, är nyinflyttad här i Knivsta sedan december 2012 så jag är också intresserad av att ha lite andra mammor att hänga med under föräldraledigheten nu i vinter. Skrattande
    Är öppen för alla förslag!


    ♥ Alice ♥
Svar på tråden Playdate Knivsta