• diablo78

    gravid eller ej

    Jag vet inte om jag är gravid eller inte. Väntat nu på min mens i 5 dagar. Jag har till och från samma smärtor i äggstockarna och livmodern som när jag ska ha min mens, men den kommer inte. Haft tampong inne för att hålla koll på om det blir något men idag var det bara en liten bloddroppe. Min sambo ochjag har sagt att vi inte vill ha barn då vi har varsin från ett tidigare förhållande. Blev gravid för 2 år sedan och då gick han i taket när jag berättade. Det tog knäcken på mig så jag fick missfall. Vet inte hur jag ska gå till väga med detta om jag nu skulle vara gravid. Hoppas varje minut på att mensen ska komma men inget händer. Ingen annan än jag längtar efter min mens just nu.


  • Svar på tråden gravid eller ej
  • Babymama1986

    Om du har gått 5 dagar över tiden så är det bara att göra test så får du veta svart på vitt och sedan ta ställning till vad som ska ske härnäst.

  • NatalieWB

    Sitter också här och väntar på min mens som är 7 dagar sen. gjorde ett test för 2 dagar sedan men det va negativt så får väl helt enkelt vänta lite till. kan ju vara kroppen som spökar :/ (stress, oro)Förvånad

Svar på tråden gravid eller ej