• Webbredaktör Annelie

    Tävling – Skönaste tråden på FL genom tiderna

    På Familjeliv har det gjorts över 70 miljoner inlägg på 10 år. Flera av dem i minnesvärda och härliga trådar som inspirerar och peppar andra.


    Nu vill vi veta vilken som är din favorit! Dela med dig av en tråd eller ett inlägg som fått dig att må bra.


    För att tävla ska du länka till den aktuella tråden och motivera varför just denna tråd är positiv, härlig och fått dig att må bra.


    50 stycken har chans att vinna en Familjelivskasse, perfekt för stranden, semesterresan eller dagisprylarna. Vinnarna kommer att utses av Familjelivs jury.


    Du kan ladda upp ditt bidrag t.o.m midnatt 19/6 och vinnare presenteras efter midsommar.


    Vi kommer att behöva adresserna till vinnarna inom en vecka efter tävlingens slut. Annars går tyvärr vinsten vidare till en annan tävlande.

    Läs fullständiga tävlingsregler här.


     


    Lycka till!

  • Svar på tråden Tävling – Skönaste tråden på FL genom tiderna
  • och
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-06-27 00:41:12 följande:
    Oj vilken besvikelse för honom. Ingen sexnovell för honom i kväll.

    VILL DU HA EN NATT MACKA?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    DUNST

    Nä han vill nog inte ha en nattmacka.

    Nu kommer han återgå till att skriva om att alla tjejer dumpar honom för att han har en sån liten kuk.

    Tack för den. Obestämd 
    The hard way is the right way.
  • Lindsey Egot NO1

    Å jag som bara ville bjuda på macka. Jag kan inte hjälpa att han har sån liten kuk i grenen så han inte kan sitta kvar i trädet.

  • och
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-06-27 00:56:26 följande:
    Å jag som bara ville bjuda på macka. Jag kan inte hjälpa att han har sån liten kuk i grenen så han inte kan sitta kvar i trädet.
    Haha... Sant!
     
    The hard way is the right way.
  • Lindsey Egot NO1

    Har plåstrat om FL agenten imorse. Han var alldeles blåslagen så nu skulle han visst registrera allt pga hämnd.

  • Garbage
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-06-27 12:39:20 följande:
    Har plåstrat om FL agenten imorse. Han var alldeles blåslagen så nu skulle han visst registrera allt pga hämnd.

    Allt registreras, för framtida användning :) Illasinnat eller ej så är bevis större än skitsnack!
  • MrsPenn

    Jag vill veta hur många kassar som skickades ut och till vilka medlemmar. Dagnabbit!


    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-08-14 13:19:02 följande:
    Jag vill veta hur många kassar som skickades ut och till vilka medlemmar. Dagnabbit!
    Jag fick ingen, fast min tråd var bäst...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-08-14 13:40:22 följande:
    Jag fick ingen, fast min tråd var bäst...
    Nähä? Glad Fast du var ordentlig och skickade in namn och adress?
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Lowika
    tantamantan skrev 2013-12-13 11:24:44 följande:
    Har NÅGON fått en kasse över huvudtaget?  (Ja gammal tråd, men är inte inne så ofta)
    "alla" vann kasse, Tveksam om någon skickade in sina uppgifter för att faktiskt få ut nämnda kasse. I did not....
  • puss
    Lowika skrev 2013-12-13 14:12:25 följande:
    "alla" vann kasse, Tveksam om någon skickade in sina uppgifter för att faktiskt få ut nämnda kasse. I did not....

    inte jag heller. jag förnekar all inblandning.
    *puss puss puss puss*
  • Ermenegildo

    Frågan är vad som är värst, en kasse från Familjeliv eller en från Hasses Hårdporr.


    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Nyfiken gul

    Jag fick kasse. Flitigt använd.  Nöjd som fan! 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Tävling – Skönaste tråden på FL genom tiderna